Reklamace- vrácení peněz/výměna u telefonu za dotovanou cenu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod CrackonoS 26. 3. 2010 20:01

Zkus tu pobocku. Lepsi ve vetsim meste, nebot mas vetsi sanci, ze budou vedet co po nich chces. (obcas mi prijde, ze jsou nekteri z jine planety). Jinak ty vady mas v zakoniku 3 stejne nebo 4 rozdilne.
Urcite se zeptej na moznost vymeny za jiny kus (v pripade, ze ti 3 reklamaci stejne vady uznaji) a pokud tu G1 uz nemaji, tak budes moci pri vymene operovat s posledni nedotovanou cenou za kterou se prodavala.
iPhone 4 + AKG Q460 Black
iPad Mini 3G/64GB Slate Black
CrackonoS
Junior

Odeslat příspěvekod lukeshak 26. 3. 2010 20:03

A neví nekdo jaká ta poslední cena je ? .. Když sem nekdy v minulosti koukal do ceníku hodne dlouho se G1 držela nahoře.. Ale řek bych že po 5 k nešla že?....

Jinak dik, Mam v planu Pobočku ve Vaňkovce v Brně.. telefon tam mám právě na reklamačce :)
lukeshak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 26. 3. 2010 21:34

Tady je to jasné, jen částka, kteou opravdu zaplatíš. Přidávám vyjádření SOS, doplnil jsem i do prvního příspěvku.

Sdružení obrany spotřebitelů zde píše:Dotaz zodpovězený dne 03. 07. 2008
DOTAZ:
Chtěl bych se zeptat na následující problém. V rámci uzavření tarifu nabito 1200 s mobilním operátorem Vodafone, jsem před 21 měsíci obdržel dotovaný přístroj Motorola RAZR V3i. Faktura na přístroj zněla 5022,- Kč - dotace v návaznosti na tarif a prodejní cena 1,- Kč. Nyní mám přístroj po 4 reklamacích a hodlám uplatnit vrácení přístroje a nechci již žáden přístroj ale peníze zpět. Všude slyším, že dostanu zpět 1,- Kč. Jenže já tu dotovanou cenu na druhé straně vykoupil vysokým tarifem, jehož podmínky jsem splnil. Prosím o radu jak postupovat v případě požadavku na vrácení kupní ceny.
Děkuji
ODPOVĚĎ:
Pokud jste se rozhodl z důvodu většího počtu závad odstoupit od kupní smlouvy, pak máte skutečně nárok pouze na vrácení částky, kterou jste za telefon zaplatil, tedy ve Vašem případě 1,-Kč. Proto by pro Vá bylo výhodnější místo odstoupení od kupní smlouvy požadovat výměnu za nový kus. Volba je totiž podle § 622 Občanského zákoníku na Vaší straně.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukeshak 27. 3. 2010 10:37

No jo ale furt nevím jesi dostanu novou G1, nebo jiný telefon v nedotované původní ceně .. o to mi jde :)

edit///

dejvidek píše:Tak to je úvod, "zjistil sem" a "nemám ověřenou"...typická čehůnovina. V případě kdy jsou splněny podmínky odstoupení od kupní smlouvy (neopravitelné,atd.) máš nárok na výměnu za stejný typ, výměnu za jiný typ (doplatek, případně vrácení rozdílu ceny) a nebo vrácení kupní ceny zboží a je zcela irelevantní, stálo-li zboží 1Kč (dotovaná vychytávka) a nebo 15000Kč. A úplně jedno je že zboží má nyní jinou hodnotu - to tebe jako zákazníka nezajímá. Dal sem za telefon 15 000Kč - to že dnes má obdobný telefon cenu 4000Kč je jedno. Dostaneš 15000Kč a šmitec.
2andre (novy): No pokud u 02 a TMO jezdí pro reklamace obchoďáci, tak to těch obchoďáků musí bejt teda několik set :-D :-D.
dejv


kolik je pravdy na tomhle ? Tohle řešení by se mi nejvíc zamlouvalo.. teda navrácení celé původní nedotované částky
lukeshak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod metvis 27. 3. 2010 11:40

jen bych doplnil - pokud chceš žádat odstoupení od smlouvy neboli vrácení peněz, je potřeba toto uvést před odesláním telefonu do servisu bez ohledu na to, zda bude reklamace oprávněná nebo noprávněná.Pokud bys tohle neuvedl, tak po vrácení telefonu z reklamace už oni sami určí, co pro ně bude lepší.
Sennheiser CX300 -> Etymotic Research ER-6i -> Sennheiser IE 8
metvis
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukeshak 27. 3. 2010 13:01

Takhle mi to příjde trochu nevýhodný. Dojdu tam před 4 reklamací a řeknu že po opravě chcu vrátit peníze zpět. Telefon pošlou na opravu a pak mi řeknou že je to neoprávněná reklamace.. zruší mi záruku a sem v p....

Moje situace je taková. Telefon mám teď na 2. reklamaci.. První byla chyba zk desky a byla vyměněná za novou. Po tom co sem dostal G1 nazpět sem nezkoušel vše.. Hlavně GPS.. a ted po zime kdy sem ji zapl tak nefunguje.. podleme zas neco se zak.. deskou.. zaruku mám pak jeste rok a to se určo zas něco najde... proto chcu mít co nejvíc info až pujdu na poslední reklamačku :)
lukeshak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod metvis 27. 3. 2010 13:27

je to takhle - nárok na výměnu přístroje anebo vrácení peněz máš po třech stejných anebo čtyřech různých oprávněných reklamacích.
Takže pokud by Ti např. 2x uznali reklamaci základní desky a pokazila by se i potřetí - tak předtím než budeš znovu reklamovat je potřeba udat, zda chceš telefon opravit nebo vyměnit za nový kus anebo vrátit peníze.To ohlášení před odesláním je z toho důvodu,aby se prodejce vyhnul zbytečným nákladům.Představ si situaci, že telefon pošleš do servisu - servis ho opraví - pak by Ti telefon vraceli zpět a Ty bys řekl, že chceš zpátky peníze.Měli by tím pádem zbytečné náklady s opravou - proto je to potřeba uvést - oni by poté pouze posoudili oprávněnost reklamace.
Sennheiser CX300 -> Etymotic Research ER-6i -> Sennheiser IE 8
metvis
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 27. 3. 2010 19:51

lukeshak píše:Tohle řešení by se mi nejvíc zamlouvalo.. teda navrácení celé původní nedotované částky


Nemůžeš dostat nazpět částku vyšší než jsi skutečně zaplatil, dejvidek ani toto nepsal.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukeshak 28. 3. 2010 12:03

no telefon sem zaplatil v podobe mesíčního plnění ne ? ... v paušálu
lukeshak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 28. 3. 2010 12:42

Nezaplatil, ty jsi jen dal slib, ze utratis mesicne nejakou castku. Primo jsi za ten mobil nedal nic navic.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod w.a.n.d.y 26. 4. 2010 10:53

Dobry den mam takovy problem mam mobil jeste par mesicu v zaruce a uz po 3 jsem ho dala reklamovat se stejnou vadou a s tim ze pozaduji vraceni penez.Po par dnech mi volali z prodejny ze firma to neuznala jako 3 stejnou opravu.Tak mobil poslou normalne do servisu na spraveni a pote mi ho vrati,tak jsem chtela poprosit o radu co mam delat.Porad mi to vrta hlavou dekuji
Naposledy upravil w.a.n.d.y dne 27. 4. 2010 10:48, celkově upraveno 1
w.a.n.d.y
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 26. 4. 2010 18:13

Proboha co na to říct? Chceš vědět jak dobře usnout? Vezmi si prášek na spaní, poslouchej před spaním seriál...

Nesouhlasíš-li s reklamací, obrať se na znalce. A reklamace obecně řeš spíše na http://forum.pauza.cz
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků