Moje O2 (internetová samoobsluha), elektronické výpisy

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod havros 6. 3. 2013 17:51

Dnes publikována nová aplikace Moje O2 pro Android
https://play.google.com/store/apps/deta ... cz.o2.moje
| iPhone 12 Pro Max |
---
havros
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 7. 3. 2013 08:24

O2 má v Moje O2 nějaký chaos... Včera jsem se tam koukal, prý mám nezaplacenou fakturu, ovšem bylo tam "stav k 22.2.2013"... Se jim to jaxi neaktualizuje...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod havros 7. 3. 2013 08:41

O2 provádí docela velké úpravy portálu Moje O2, měly být dokončeny 6.3., ale zatím to tak nevypadá.
| iPhone 12 Pro Max |
---
havros
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinchylek 18. 3. 2014 17:52

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jestli vám sedí informace na moje.o2.cz s tím, co byste doopravdy měli mít? Já mám nový tarif (už 2 týdny) a moje O2 mi ukazuje úplně jiné informace o volných jednotkách, než které by k tarifu měly být. Upřímně mi tedy přidalo 150SMS do cizích sítí, o kterých jsem s operátorem vyjednával a nakonec je nedostal. Tak jsem radši nikam nevolal, aby mi to ještě nesebrali, uvidím na první faktuře.

Chci se vás ale zeptat, jestli vidíte v moje O2 opravdu to, co v tarifu máte, nebo tam jsou nějaké chyby.

Díky
Auto: Škoda Rapid SB 1.2TSI (77kW) (2014), Škoda Fabia I 1.2HTP (47kW) (2005)
Moto: Suzuki V-Strom 650 (2007)
MMania: Honor 10 Lite
Živě (PC): Acer V15 Nitro Black Edition
martinchylek
Junior

Odeslat příspěvekod Floraín 19. 3. 2014 02:00

Taky zdravím,

tak o2 je o2, takže trochu chaos :-D Já mám u nich jenom internet a pevnou linku, do listopadu minulého roku jsem u nich měl vyhádanou cenu 505,- Kč za měsíc a pak, když se blížil konec tohoto úvazku na 12 měsíců mě zavolala jedna o2 odbornice a "utáhla mě na nudli" :-\ , protože jsem byl v tu dobu pracovně v jednom kole a paušál stoupnul na 581,-Kč - prostě standardní nabídka internet optimal+ za 505 a k tomu pevná linka 50 volných minut po slevě za 76 - a v aplikaci moje.o2 se mně správně nastavil tenhle datum ze začátku listopadu.

Teď v zimě, když mám víc času, jsem objevil díky tomuto foru jejich nabídku na sníženou cenu internet optimal+ za 404,-, tak jsem tam na začátku února volal a bez potíží mně to aktivovali s tím, že ten 12 měsíční úvazek s autoprolongací začně platit nově od toho začátku února.

Zatím jsem platil jednu sníženou cenu na faktuře a teď bych měl co nejdřív dostat fakturu na 480,- kč za měsíc - jenže v aplikaci moje.o2 stále svítí datum ze začátku listopadu :hm , takže počkám na tu fakturu a když bude v pořádku, tak asi zkusím napsat do o2 mail, aby to opravili - opravdu nejsem zvědav, abych si musel zařizovat sníženou cenu už na podzim, kdy jsem pravidelně v pracovním stresu :/
Floraín
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eviloctopus 18. 6. 2021 09:25

Jak dočasně odpojit službu (internet)? Mělo by to jít údajně v samoobsluze, ale nikde to tam nemůžu najít.

https://www.o2.cz/firmy-a-organizace/po ... jit-sluzbu
eviloctopus
Junior

Odeslat příspěvekod radim 18. 6. 2021 20:38

My jsme dneska zkoušeli odpojit pevný net přes simku, ale je tam měsíční výpovědní lhůta (prý), zmetci, :), tak na to kašlem. Chybama se člověk učí. Ale je to net na IČO, jestli to máš na RČ, tam by to mohlo být jinak. Zavolej si na 800 02 02 02.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eviloctopus 24. 6. 2021 16:37

Tak u fixních služeb to nejde, z ceníku volitelných služeb:

Vaše služby mobilní volání a mobilní internet můžete nechat dočasně odpojit. Odpojení na vlastní žádost nelze uplatnit u služeb v pevném místě. Využíváte-li služby alespoň jeden měsíc, služby můžete nechat dočasně přerušit, a to až na dobu 12 měsíců. Před každým přerušením služby musíte služby vždy využívat minimálně 1 měsíc.
eviloctopus
Junior

Odeslat příspěvekod XIII. 7. 7. 2021 09:34

Jsem sám komu nejede Moje O2? Od pátku 2.7.2021 se nemohu přihlásit do Moje O2 jak na webu tak i do mobilní aplikace.
Jan Třináctý
XIII.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marts 7. 7. 2021 11:49

U mne funguje.
"Life is a game you can't win. But it may be quite a lot of fun playing it."
marts
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ramčunža 7. 7. 2021 15:44

Mě MOjeO2 od začátku července taky nejede, přes PC a web, napříč prohlížeči.
Ramčunža
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ondrej1 7. 7. 2021 16:33

Tady bez problémů.
Ondrej1
Junior

Odeslat příspěvekod Nagant 7. 7. 2021 17:51

Mně taky nejede Moje O2 na PC, už taky asi týden, končí to na přesměrováním na
https://pwsc-a-moje.o2.cz/dashboard ,
kde to nic nezobrazí.

Appka Moje O2 na iOS 14.6 funguje normálně.

Jsem připojen přes router Huawei B535-232 se sim s Datamánií od O2.
Nagant
Junior

Odeslat příspěvekod hex6 13. 7. 2021 08:42

Stejny problem...
hex6
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod janhn 13. 7. 2021 09:51

Taky nejde na pc
janhn
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků