Taky zdravím,
tak o2 je o2, takže trochu chaos
Já mám u nich jenom internet a pevnou linku, do listopadu minulého roku jsem u nich měl vyhádanou cenu 505,- Kč za měsíc a pak, když se blížil konec tohoto úvazku na 12 měsíců mě zavolala jedna o2 odbornice a "utáhla mě na nudli"
, protože jsem byl v tu dobu pracovně v jednom kole a paušál stoupnul na 581,-Kč - prostě standardní nabídka internet optimal+ za 505 a k tomu pevná linka 50 volných minut po slevě za 76 - a v aplikaci moje.o2 se mně správně nastavil tenhle datum ze začátku listopadu.
Teď v zimě, když mám víc času, jsem objevil díky tomuto foru jejich nabídku na sníženou cenu internet optimal+ za 404,-, tak jsem tam na začátku února volal a bez potíží mně to aktivovali s tím, že ten 12 měsíční úvazek s autoprolongací začně platit nově od toho začátku února.
Zatím jsem platil jednu sníženou cenu na faktuře a teď bych měl co nejdřív dostat fakturu na 480,- kč za měsíc - jenže v aplikaci moje.o2 stále svítí datum ze začátku listopadu
, takže počkám na tu fakturu a když bude v pořádku, tak asi zkusím napsat do o2 mail, aby to opravili - opravdu nejsem zvědav, abych si musel zařizovat sníženou cenu už na podzim, kdy jsem pravidelně v pracovním stresu