Tak před chvíli jsem telefonoval ohledně toho tarifu O2 ZERO na informace O2 a mám dojem, že paní která se mnou mluvila se v tom sama asi příliš nevyzná. Tvrdila mi, že se to dá změnit pouze na pobočce O2, ale když jsem ji řekl, že v internetu na stránkách O2 vidím nějakou možnost přechodu a aktivace služby tak mi až pak potvrdila, že se to dá provést i přes internet. Ptal jsem se ji také zda je k tomu třeba podepsat nějakou smlouvu a tvrdila mi, že u O2 ZERO se žádná smlouva nepodepisuje, ale asi budu muset podepsát nějaký papír kde bude potvrzené, že tento tarif mám zřízený. Na
https://www.o2shop.cz/mobilni-tarify/zakaznik-tarif/T_20157?customerType=NoFixMig ale vidím jako jeden ze způsobu aktivace služby možnost "
Chci přejít se svým současným číslem nebo prodloužit smlouvu" kde se o smlouvě píše nebo na
http://www.o2.cz/osobni/casto-kladene-otazky/276814-x3.html je uvedené, že "
Tarifním zákazníkem se stáváte podpisem Smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb.". Já prozatím s O2 žádnou smlouvu sepsanou nemám a tak usuzuji, že při přechodu z předplaceného tarifu na O2 ZERO by asi po mne nějakou smlouvu podepsat chtěli a pak by bylo otázkou co všechno by v té smlouvě bylo uvedené a k čemu bych se asi musel zavázat. Ta paní mi také tvrdila, že jedinou podmínkou je nějaká útrata za půl roku a divila se když jsem ji tvrdil, že na stránkách O2 je uvedená ta útrata za 12 měsíců. Také mi tvrdila, že bez problémů můžu kdykoliv přejít zpátky na předplacený tarif nebo jakýkoliv jiný, ale na stránkách O2 čtu, že O2 ZERO je možné kdykoli zdarma zrušit nebo vyměnit za některý z tarifů O2 NEON což jsou tarify paušální.
Jsem z toho všeho kdy na stránkách O2 je uvedené něco jiného než co tvrdí na jejích informačním tel. čísle velmi zklamaný a zmatený.
Tomáš Marný:
Tak ty asi budeš tím pětiletým dítětem. Usuzuji tak podle toho jak se zde vyjadřuješ.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10