od Petr T. 7. 4. 2011 20:16
Zdravím. Před 2 týdny mi na O2 kartě (tarif NA!PIŠTE) vypršela platnost kreditu (6-měsíční). Došlo upozornění, že dojde k omezení placených služeb. Týden ještě vše fungovalo, pak došla SMS, že "... bylo omezeno využívání služeb". Měl jsem tam aktivní POKEC NA JEDNO a i potom se automaticky strhnul kredit na další týden. Řekl jsem si tedy, že omezeno asi není totéž co zrušeno, a že asi POKEC NA JEDNO bude fungovat dál. Nefunguje. Tak jsem zavolal na operátora, že mi to nepřijde fér - strhnout si kredit za službu, kterou nelze vyžívat. Dostalo se mi vysvětlení, že si to musím hlídat, a když si kredit zase dobiju, tak POKEC fungovat bude. Přesto mi to nepřijde fér ...
Ale proč to píšu sem: operátor mě při té příležitosti upozornil, že pokud si nedobiju kredit během dalších 2 měsíců, bude číslo zrušeno. Oponoval jsem, že mám čas ještě přes půl roku, protože platnost SIM je 13 měsíců od posledního dobití. Trval na svém, uprostřed věty se pak hovor kdovíproč přerušil. Zavolal jsem ještě jednou a jiný operátor mi opět tvrdil, že 2 měsíce po vypršení kreditu se SIM zruší, a že to tak je už někdy od roku 2006. Když jsem se s ním přel, že ještě před pár měsící byla určitě platnost SIM 13 měsíců od posledního dobití, a že to tedy může jedině být nějaká "novinka", tak chvíli hledal, odkdy to platí, nic nenašel, a tvrdil, že si vůbec nepamatuje na to, že by to někdy bylo nějak jinak.
Snekači, prosím Tě, Ty to budeš určitě vědět - jsou to bláboly nebo se na platnosti O2 SIM opravdu něco změnilo?