O2 si již před nějakým časem zaregistroval nové ochranné známky spojené se jménem Kvído (
bleskovka MM). Z různých zdrojů jsou již známy tyto podmínky služby:
Internetové stránky http://www.platitokvido.cz O2 nabízí minutu volání zdarma výměnou za přehrání krátkého reklamního spotu před uskutečněním volání. 15 vteřin před ukončením hovoru slyší volající zvukový signál, který ho informuje po pětivteřinových intervalech celkem třikrát. Hovory zdarma platí do všech českých sítí. (předvolba 910 nelze)
od 23.7.09 pouze do sítě O2 Telefonní číslo služby (bezplatné):
829 829 829 (dostupné pouze ze sítě O2) Nevýhodou je to, že číslo volaného zadáváte po dovolání se na hlasový automat, takže nemůžete využít seznam ve vašem telefonu.
Po registraci na webu služby získáte další "volné minuty" navíc.
-------
FAQKdo je to Kvído?
Kvído je symbolem inzerenta, který sponzoruje váš hovor. Díky němu získáte až 20 minutových hovorů týdně do jakékoliv sítě (mobilní i pevné) v ČR zcela zdarma.
Kdo může tuto službu využívat?
Kvídovo volání může využít jakýkoliv zákazník Telefónica O2, tzn. jak uživatel pevné linky, tak vlastník kteréhokoliv mobilního tarifu O2. Službu není možné využít při volání z veřejného telefonního automatu (telefonní budky).
Jak často můžu službu využívat?
Kvídovo volání můžete využít až 10krát během kalendářního týdne. Pro registrované zákazníky pak nabízíme další minuty navíc.
Jak dlouho trvá reklamní spot?
Jedná se celkem o dva reklamní spoty, z nichž první trvá 3–5 vteřin a druhý 15–20 vteřin.
Za jak dlouho od registrace můžu využít dalších 10 Kvídových volání?
Již za jednu hodinu od registrace.
Po provolané minutě zdarma se začne hovor účtovat nebo úplně skončí?
Bezplatný hovor trvá právě jednu minutu, poté je automaticky ukončen. Patnáct sekund před koncem hovoru jste zvukovým signálem upozorněni na blížící se konec.
Vztahuje se čas provolaný přes Kvídovo volání na mé volné minuty v rámci paušálu?
Ne, na volné minuty v rámci vašeho paušálu nemá tato služba žádný vliv.
Co se stane, když po vyslechnutí reklamního spotu zjistím, že je volané číslo obsazeno nebo nedostupné?
Pokud se tak stane, můžete si zvolit jiné číslo, se kterým byste chtěli hovořit. Spojení s novým číslem pak už nevyžaduje opakovaný poslech reklamního spotu.
Kam se můžu obrátit v případě reklamace?
Je možné volat na bezplatnou Kvídovu zákaznickou linku 800 225 225, případně využít emailové adresy info@platitokvido.cz
Musím se registrovat, pokud chci službu využít, nebo mohu rovnou volat 829 829 829?
Ne, není třeba žádné předchozí registrace ani jiných závazků. Nicméně registrací získáváte další výhody.
Je služba platná i pro volání do a ze zahraničí?
Ne, služba je platná pouze na území České republiky.
Mohu se službou volat i na čísla jiného operátora?
Ano, můžete volat na jakékoliv mobilní nebo pevné číslo v ČR. Vyloučena jsou jen prémiová čísla, která jsou zpoplatněna vyšší sazbou a tarifem. (9xy a 8xy).
Mohu si přednastavit číslo 829 829 829 ve svém telefonu u konkrétních čísel a pak jen vytočit tuto volbu?
Ne, nejdříve zadáte 829 829 829, a až pak číslo účastníka, se kterým chcete být spojeni.
Mohu tuto službu využívat i pro volání z pevné linky?
Ano, Kvídovo volání lze využít jak z pevné tak i mobilní sítě.
Mohu tuto službu využít i pro volání z telefonní budky?
Tato služba bohužel není z telefonní budky dostupná.
Pozná nějak volaný, že právě využívám Kvídovo volání?
Ne. Volaný nijak nepozná, že využíváte službu Kvídovo volání. Zobrazuje se mu pouze vaše číslo stejným způsobem, jak je tomu u běžného hovoru..
Pokud si požádám o spojení s inzerentem, je tento hovor pro mě zpoplatněn?
Ne. Hovor je hrazen inzerentem, pro vás tedy zdarma.-------
Přidávám hlasování o sponzorovaných službách operátorů.