kontrola spotreby (orange)

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod *f* 23. 2. 2007 17:12

jolana píše:Takze aby som bola v obraze ja :lol:
Kontrola spotreby cez sluzbu "moj mobil" je spoplatnovana 30 sk mesacne. A kontrola spotreby cez sluzbu "moj t-mobile" je zadarmo?
Aby som pochopila, ci je to ako v pripade cisel 905 a 12345, jedno je platene a druhe zadarmo. Inak veci ako je linka pre zakaznikov sa cudujem, ze to orange spoplatnuje, ved ked oni zlyhaju, ja mam este platit za to, ze im ohlasim problem :pozor2


suhlasim ohladom toho spoplatnovania zakaznickej linky, ale vies keby to bolo zadara, tak tam vyvolava kazdy aj s hocakou blbostou, ale kedze je to spoplatnene, kazdy kto ma problem, hoci aj banalny, tak pouvazuje, ci na tu linku volat, alebo nie.
cogito ergo sum...
Pay attention or pay the price...
*f*
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jolana 23. 2. 2007 23:33

suhlasim :lol: , ale aspon ta stranka na kontrolu spotreby/moj mobil by mohla byt zadarmo, ved v T-Mobile si moze zakaznik pozriet stav prevolanych minut, sms, faktur atd zadarmo, v Orange sa za to plati 30 sk :hm , nie zeby to bolo vela ale ide o princip 8)
Ohladom toho volania, ze by sa to zneuzivalo, nuz suhlasim, ale nech vytvoria bezplatnu linku, ak zakaznik vola ohladom chyby, napr. vypadok ci znizenie rychlosti internetu atd. A ak si T-Mobile a T-Com mozu dovolit bezplatne cisla 12345 a 0800 123456, tak nevidim problem, ved zneuzivat to mozu aj klienti T-Comu a T-Mobilu :mrgreen:
jolana
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků