od pokudos 20. 11. 2018 11:56
Doporučoval bych si ověřit, zda je tarif aktivován s dočasným číslem, které by se změnilo v číslo původní po jeho úspěšném přenesení. Občas se něco podobného děje.
Dále je rozhodně bezpečné a velmi doporučené odstoupení od kupní smlouvy, které je možné v době 14 dní od uzavření kontraktu, respektive ode dne, kdy byly doručeny všechny smluvní podmínky a dokumenty.
Pokud ani jedno neuděláte a/nebo nezkontrolujete, může se stát, že vám poběží nový tarif u Vodafonu s dočasným číslem, které vůbec není navázáno na vaše původní číslo, jež mělo být přeneseno. Není totiž nezbytně nutné, aby číslo přeneseno být mělo a/nebo muselo, jinak kontrakt zaniká.
Po uplynutí 14 denní (a v případě Vodafonu ještě teoreticky 30 denní záruka spokojenosti) se tarif stane standardním způsobem nevypověditelný, a tudíž bude hrozit v případě předčasného ukončení smlouvy 20% sankce za všechny nesplněné měsíce v případě tarifu pro fyzické osoby nepodnikající (rozuměj koncový spotřebitel) anebo 100% sankce za nesplněné měsíce v případě smlouvy na IČO.