od StabiLu 22. 5. 2018 07:32
Ahoj, potvrzuji minulý týden bez problémů Flat + 4GB + 3000 sleva na přístroj, vybrat do 1 měsíce. Nebyl problém Flat + 5GB, ale o slevu by se muselo dohadovat. Nám 4 GB stačí, chtěli jsme hlavně tu slevu na tel pro syna.Přechod z Flat +1,5 GB za 524 kč na Flat + 4 GB za 553 kč, úvazek na klasické 2 roky.
K otázce o konci slevy v okamžiku podání výpovědi.To je nesmysl, smlouva platí dál, tím, že se podá žádost o výpověď nedojde k jejímu ukončení. Jede se prostě dál za dříve dohodnutých podmínek a to až do chvíle, kdy se nedohodnou nové či nepotvrdí přenos/odchod.
A poslední věc, dotazy na postup, jak se k retenčnímu dostat. Na lince nepřepojují, i když si to člověk vyžádá, když je do konce stávající smlouvy více než 2 měsíce.
Je třeba dát písemnou výpověď ( doporučeně a čekat), což stojí jednak frontu na poště, pak skoro 50 za doporučený dopis a hlavně čas, než se někdo ozve, klidně 2 - 3 týdny se ni neděje, pak voláte, zda vás systém vidí, že je podána výpověď a podobně.
Nejlepší je zajít na prodejnu a tam požádat o výpověď, nikoliv jim tu výpověď předat jako papír ( i to můžete), ale nechat si přímo před vámi zadat výpověď do systému. Obsluha to naťuká, potvrdí a systém vás hned vidí - je to zpracované. Do dvou dnů volá retenční a můžete začít handlovat. Nenechejte se odradit, že je to třeba poslat písemně, případně přinést písemně a pod., je to jen neochota dotyčného zaměstnance Vodafonu. Minulý týden ve čtvrtek kolem 17 hod podána osobně výpověď, v pátek odpoledne domluveno.
Hodně štěstí.
Naposledy upravil
StabiLu dne 22. 5. 2018 11:07, celkově upraveno 1