Nejsem zastáncem ani jednoho z operátorů ale zde se musím Vodafonu zastat. Mám osobní zkušenost s "Bez kabelu" a rychlost internetu byla vždy mezi 7-8,5Mb/s, což odpovídá deklarované rychlosti, kterou nabízejí. Zaznamenal jsem jediný výpadek za dva roky a vyřešil jsem ho restartem modemu, takže nevím co se stalo ale internet prostě fungoval dál bez problému. Signál na telefonu mám u Vodafonu i v místech, kde na druhé SIM T-Mobile není ani čárka. S O2 nemám zkušenost, jen krátkou a negativní, ale to je jiný příběh.
Takže když to srovnám, vzal bych si radši internet od Vodafonu nebo T-Mobilu, kde to asi dost dobře funguje také, než od O2 kde to je jedna velká žaloba u ČTÚ. A netvrdím že to tak je všude, ale reakce zákazníků napovídají o stavu sítí víc než jakákoli recenze. A vlákno o bezdrátu O2 je plné stížností a žalob přes ČTÚ, vlákno s Vodafonem je plné stížností na FUP, který je největší brzdou tarifu. Ale tak, Vodafone asi nechce zákazníkům nabídnout službu, která funguje lépe než ta konkurenční. Asi za to dostávají zaplaceno od O2 a T-Mobilu víc než kolik by jim zaplatili zákazníci.