Pevný internet vzduchem+T-mobile TV

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod michalreznar 3. 3. 2018 21:07

Mohu potvrdit výpadky a černou obrazovku. Mám t-mobile tv a měl jsem internet od jiného poskytovatele a vše ok. Teď mám pevný internet vzduchem od t-mobile a i přes dostatečnou rychlost se výpadky objevují v různé intenzitě. Přesně jak popisujete výše. Nevím, jak to řešit, jak si to tu tak čtu :-D
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tielk 3. 3. 2018 22:21

A zkousely jste si pingat na ty jejich servry s tv ,kde je problem ,pokud to u jineho poskytovatele jede tak musi byt zakopany pes v tom LTE.
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 3. 3. 2018 22:25

Také si myslím že zakopaný pes bude v LTE připojení. Všude jinde když TV napojim, tak jede bez problémů.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 3. 3. 2018 23:03

A vy jste to nějak vyřešili nebo stále žijete s černou OBRAZOVKOU?
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrsalieri 4. 3. 2018 10:05

Nevyřešil :( Divné je, že i když mi zrovna naskočí černá obrazovka, internet jede ok, rychlost přes 50 Mbps. Zkoušel jsem také delší dobu ping na jejich servery i jinam, vždy 20-40 ms, nic nenasvědčuje problému. Na infolince mi doporučili reklamaci STB.

Dotaz: máte připojen STB do routeru nebo přímo do modemu? Já jen do routeru, druhou možnost jsem z důvodu komplikovanější realizace ještě nezkoušel, ale i k tomu dojde.
PC: Intel i5 4460 Haswell + 16 GB DDR3 + EVGA GTX 1060 SC 6GB + EVGA SuperNOVA 550GS + W10
NTB: ASUS F555LF-DM186T (Intel i3 5010U Broadwell + 8 GB DDR3 + GeForce 930M + W10)
MOB: Apple iPhone 7 Plus + T-Mobile
NET: TMO - Pevný internet vzduchem (100 /25)
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod Majklh 4. 3. 2018 10:12

Mohu potvrdit, mám jejich Pevný LTE internet, v lednu jsem měl T-Mobile TV na zkoušku. Zamrzání obrazu na cca 10. vteřin několikrát denně, někdy zčernání obrazovky s nutností přepnout na jiný kanál a vrátit zpět. Po 14 dnech jsem to vrátil. Teď jsem to zkusil znovu, jiný settobox a pořád to samé. Budu službu reklamovat.
Majklh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mrsalieri 4. 3. 2018 10:18

Možná by nebylo na škodu, kdyby o tomto problému informovala redakce Mobilmanie. Očividně to není ojedinělý problém, TMO jej neřeší, tak třeba by to pomohlo :)
PC: Intel i5 4460 Haswell + 16 GB DDR3 + EVGA GTX 1060 SC 6GB + EVGA SuperNOVA 550GS + W10
NTB: ASUS F555LF-DM186T (Intel i3 5010U Broadwell + 8 GB DDR3 + GeForce 930M + W10)
MOB: Apple iPhone 7 Plus + T-Mobile
NET: TMO - Pevný internet vzduchem (100 /25)
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 4. 3. 2018 13:42

No mám dojem že na tom LTE to dělá jen novější typ STB. 2x jsem ten nový typ STB reklamoval a vždy se mi vrátil STB že závada se neprojevila. Je fakt že na dobu reklamace mi půjčili ten starší model STB a ten jel 3 týdny a při druhé reklamaci 14 dní absolutně bez problémů a jediného výpadku. Nakonec mi dali úplně nový STB, ale žádná změna. Takže když to tak tady čtu, problém je v STB vs LTE. Což bude asi záležitost fw STB.
Takže reklamace nepomůže, vlastní zkušenost.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 4. 3. 2018 22:38

Ano, problém je v novém set top boxu. O problému vědí, jedna se o problém softwaru nejnovějšího set top boxu v komunikaci mezi modemem pro pevný internet vzduchem. Vyjde automatická aktualizace softwaru set top boxu do konce brezna. Původně měla vyjít již v únoru.
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrsalieri 5. 3. 2018 09:57

Nevíš, co konkrétně tam zlobí?
mrsalieri
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 5. 3. 2018 11:01

To už mi tvrdil technik před měsícem že bude aktualizace STB, která má řešit nějaké věci s konektivitou. Ale že neví jestli vyřeší zrovna tyhle problémy. A prý bude během týdne maximálně dvou a nic. Měsíc je pryč a nic se neděje, tak komu pak věřit. Kdyby o tom věděli že je to problém sw, tak proč teda zákazníky neinformují. Místo toho mě pořád posílali se STB na reklamaci a když ani to nepomohlo, tak mi dali nový STB a nic. Pak mi už jen doporučili službu zrušit. Jenže já nechci službu rušit, chci vyřešit problém.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 14. 3. 2018 19:10

guiz: Tak se na celou tu slavnou T-Mobile TV vykasli a porid si Lepsi TV. Provozuji ji na tomto internetu bez jakychkoli problemu. A jeste je neporovnatelne levnejsi.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod guiz 16. 3. 2018 00:00

No jo,když mě vyhovuje skladba kanálů TM.Díváme se hodně na dokumentární kanály ,pak nějaké ty filmové a vyhovuje mi i víc než O2 TV,kterou jsem měl asi 6 let.A pokud jde o cenu tak u TM to mám ješte o nějakou korunu levnější než je Lepší TV v kombinaci Magenta1(20%sleva) + sleva z vyúčtování dalších 30%. ;-)
Moderátor fóra MobilMania.cz
Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 22. 3. 2018 22:17

A stává se vám, že obrazovka zčerná i při zpětném, případně nahraném pořadu? Jak to pak tedy řešíte (Přepnutím programu by se zrušilo přehrávání)?
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod guiz 23. 3. 2018 07:56

Ano to se mi stává často.Je to vopruz,musím najet znovu na pořad co si pouštím a najít pozici při které to vypadlo a pustit znovu.Protože při tom výpadku se neuloží poslední přehrávaná pozice,takže je to otravné.Ale tento týden jsem mluvil z dcerou,dali si také TM net vzduchem a TV a dělá jim to stejné problémy a to jsou na LTE 1800.Takže jedině čekat na aktualizaci STB a doufat že to nový fw opravdu vyřeší jak tady někdo tvrdil. :-|
Moderátor fóra MobilMania.cz
Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků