UPC: televize, internet, telefon.

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod zivan 10. 1. 2018 22:36

Jo, bydlet v panelaku, kde je privedeny Netbox i UPC ma urcite vyhody :)

Melipa:
A to je problem? Predplacenka O2 zdarma, dobijes 200Kc do konce ledna a dostanes 5GB zdarma. Do stareho telefonu/USB modemu a tim pokryjes ten vypadek, dobity kredit projezdis treba pres SMS jizdenky.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Persbrandt 7. 2. 2018 19:17

A1rh- píše: Zajímavý je, že z té jejich "odpojené" krabičky pořád leze asi 40 TV programů grátis, které ale stejně nikdo nevyužívá, protože prostě mají Netbox.


A jak dlouho po ukončení plateb UPC z té krabičky ještě leze 40 programu zdarma? Asi mezi nimi budou teda i ty tzv. placené, tedy nechytatelné vzduchem přes settopbox?

-- 7. 2. 2018 19:21 --

zivan píše:Melipa:
A to je problem? Predplacenka O2 zdarma, dobijes 200Kc do konce ledna a dostanes 5GB zdarma. Do stareho telefonu/USB modemu a tim pokryjes ten vypadek, dobity kredit projezdis treba pres SMS jizdenky.


No trochu odvážný předpokládat, že každý má k dispozici starší mobils wifi hotspotem nebo usb modem...
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 8. 2. 2018 09:46

Opravdu ty nebo někdo známý v okolí nemá starý smartphone? Případně LTE USB modem seženeš za 500Kč a 3G modem skoro zadarmo :)
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod melipa 8. 2. 2018 11:00

Jako problém bych spíš viděl to, že mám doma síť zapojenou stylem: modem-router-AP-AP a stáhnu tak 50-60 gb měsíčně, takže je to neřešitelné :-) všechna ta práce s ukončením a podpisem se mi nevyplatí, to bych si pak stejně musel vzít volno v práci, abych to všechno oběhal, zapojil apod.

Co teď ale řeším je to, že UPC propašovalo do nového zrychlení/zdražení sankce při předčasném ukončení smlouvy, vtip je v tom, že prostě všichni mají smlouvu na dobu neurčitou, automatická prolongace jen bez vyjádření aktivního souhlasu nelegální a oni čachrují s tzv. věrnostním obdobím, které ale splňuje znaky smlouvy na dobu určitou. Radím se s ČTÚ co s tím, tohle je potřeba řešit ;-)
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Terezka Rymová 8. 2. 2018 15:45

UPC, bydlíte správně? Smluvní cena nebo cenová diskriminace neinformovaných?
Ceny za 1 věc (internet 50 up/ 3 down Mbps) dle bydliště odběratele příkladem...
Osek (severní Čechy) - 429,-Kč
Plzeň - 329,-Kč
Jindřichův Hradec - 229,-Kč
Podle čeho má UPC v některých obcích levno a v jiných draho, mi dosud nesdělilo, pominu-li nicneříkající odpověď copy-paste od Davida, že mají v ČR spoustu trhů...
Kolik platíte za UPC vy a za co?
Máte tip dle čeho má UPC ty ceny nastavené, pokud to není jen diskriminace neinformovaných?
Na odpověď UPC Česká republika stále čekám, věřím, že mi po oznámení, že je spamuji 40 komentáři, ač jsem zaslala jen 5... a bloknutí na svých stránkách UPC na FB, slušně odpoví na jednoduchou otázku >>> http://bit.ly/2nRHMCQ
Terezka Rymová
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod melipa 8. 2. 2018 16:25

Terezka Rymová:

myslím, že je to tím, že jsou v rúzných částech ČR a různých městech lidé ochotni platit různou cenu, navíc je ještě různá konkurence, někde lokální a opravdu levná, takže to hraje taky roli. Už na stránkách UPC před nabídkou služeb je potřeba zadat adresu, fikané :-)

Ale k věci: u UPC to funguje tak, že pokud se člověk sám neozývá, nic mu sami nenabídnou. To nemluvím o snížení ceny, to nenabídnou nikdy, za snížení služeb (a cen) ještě navíc platí zákazník, spíš jde o to co nejvíce za danou cenu z UPC vytřískat.

Takže za mě cena a služba ještě před zdražením/zrychlením, které proběhne na konci února:
- Lokalita: Brno
- Vlastní modem (koupený od UPC)
- Platím pronájem DVR boxu (120 gb HDD) za 70 kč měsíčně (prý je plná cena 150 kč, ale dávájí mi prý 50 % slevu)
- 100/10 mb internet
- TV Klasik+, navíc Bonusový rodinný balíček Relax, navíc ještě Dárek - filmový balíček Česká Klasika
- Cena: 579 Kč i s pronájmem DVR

Příjde mi to dost, kolik platíte ostatní?
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Persbrandt 8. 2. 2018 18:54

Terezka Rymová píše:UPC, bydlíte správně? Smluvní cena nebo cenová diskriminace neinformovaných?
Ceny za 1 věc (internet 50 up/ 3 down Mbps) dle bydliště odběratele příkladem...
Osek (severní Čechy) - 429,-Kč
Plzeň - 329,-Kč
Jindřichův Hradec - 229,-Kč


Nevím přesně, podle čeho citujete ty ceny, asi z té jejich aplikace na zjistovani dostupnosti, ale zajímalo by mne, jestli ty ceny zahrnuji pronajem modemu nebo by se musel pricist.
Taky jsem si pred casem teto veci vsiml.
PS Mate tam asi prohozeny udaje down a up v Mbps.

Ja treba ted momentalne platim za 30 Mb/s vcetne pronajmu ne-wifi modemu 261 kc v lokalite Praha, ale platil jsem uz i vic, a v minulosti jsem se s nima hadal, tak mi to zrejme snizili. Vernost. obdobi nemam.
Nevim, jak dlouho to vydrzi, zatim mi zadne varovani o zdrazeni (ani zrychleni, o kterer nestojim) neprislo.
Obcas to vypada, ze si tam hazeji minci, komu zdrazi a komu ne.

-- 8. 2. 2018 19:33 --

melipa píše:Co teď ale řeším je to, že UPC propašovalo do nového zrychlení/zdražení sankce při předčasném ukončení smlouvy, vtip je v tom, že prostě všichni mají smlouvu na dobu neurčitou, automatická prolongace jen bez vyjádření aktivního souhlasu nelegální a oni čachrují s tzv. věrnostním obdobím, které ale splňuje znaky smlouvy na dobu určitou. Radím se s ČTÚ co s tím, tohle je potřeba řešit ;-)


Jasne, zrejme jste dosud mel internet bez toho vernostniho obdobi, a ted vam ho chteji spolu se zdrazenim zavest, je to tak? Ja treba taky nemam vernostni obdobi a zatim zadne avizo na zdrazeni ani na zruseni vernostniho obdobi neprislo. Kdyby jo, hodne bych se branil a zkusil bych vsechno v mych silach, i kdyz moznosti jsou omezene.

Je vcelku jasny, ze to vernost. obdobi je obchazeni telekom. zakona, protoze je to jenom jiny nazev pro zavazek a dle Zoek nesmi sankce pri poruseni zavazku ze strany spotrebitele prekrocit 1/5 nedodrzenych pausalu a Zoek se na UPC vztahuje uplne stejnejako na mobilni operatory. UPC si ale takto muze v mnoha situacich zinkasovat podstatne vic, hlavne kdyz spotrebiteli chybi do splneni zavazku jenom kratka doba, treba mesic,dva, a mel by tedy dle zakona platit relat. zanedbatelnou sankci.
Ja osobne ani nevim o jinem operatorovi, ktery by pouzival takouvouto podobnou dle meho nazoru protipravni vernostni konstrukci, zadny mobilni operator to nedela, ale kdyztak mne opravte.
Jinak oni tu protipravni sankci pozaduji dokonce i pry (podle ruznych prispevku), kdyz se nekdo prestehuje a chtel by dal vyuzivat UPC, ale v nove lokalite proste nemaji kabely, takze nemuze.

Bohuzel jsem ale nekde cetl, ze tuhle zalezitost s vernost. obdobim snad CTU uz resil a z nejakeho nepochopitelneho duvodu se to snad zastavilo s tim, ze tahle praxe neni v rozporu s pravidly. No vzhledem k tomu, jak funguje nas CTU a ze evidentne nehaji pravo, to neni zas tak prekvapive.

Nechci vas odrazovat, ale podle mne na zaujaty a neschopny CTU v tomto pripade spis nespolehejte, jak jsem psal, cetl jsem, ze to pry uz resili. Navic je velky rozdil mezi tim, co vam treba tak radi tiskovy mluvci nebo nekdo z CTU po mailu a skutecne potom namitkovym rizenim.
Vim o cem mluvim, sam jsem absovoval asi rok a pul se vlekouci spor s UPC pred cTU ohledne trochu jine zalezitosti, venoval jsem tomu spoustu casu i nejake koruny a nakonec to v tom rizeni zahrali tak, ze jsem nemohl byt uspesny. Navzdory jejich vcelku jasnym vyjadrenim, ktere davali pred zahajenim rizeni.
Aspon v mem pripade nijak neporadili, spis se snazili vyuzit kazdou malickost k tomu, aby to kopli do outu, urednice se v tom sama placala, jenom stale vyzyvala k novym nesmyslnym ukonum, aniz by byla schopna sdelit aspon priblizne, jake ty ukony budou mit nasledky. Cele to korunovali, kdyz po roce a pul napsali, ze jsem mel vlastne postupovat uplne jinak, nez jsem postupoval (pritom podle jejich navodu) a ze kdyz chci s tim neco delat, tak ze mam zaplatit novy poplatek, dokonce nevratny (to neni ani pokud vim u soudu) , a navic tentokrat uz ve vicemene prohibitivni vysi. Proste kocourkov hadr.

Vetsi sance by asi byla u soudu, kdyby se nejaky frajer "obetoval" a dal to k soudu, coz nebude zadarmo, tak by se mozna mohl najit rozumne uvazujici soudce, ktery by to spravne rozsoudil. Protoze v CTU asi bohuzel rozumne uvazujici nestranni uredsnici nejsou...
Ale bohuzel jsou u nas zakony takove, pokud mam to dobre chapu, ze i ten "frajer" by s tim musel jit nejdriv k CTU, tam by si to teda musel asi nechat pravomocne zamitnout (vcetne rozkladu kpredsedovi, jak jsem to delal ja) a potom s tim pokracovat k soudu, aby ten toto rozhodnuti CTU zvratil. Protoze neschopne CTU se podle mych info v telekom. zalezitostech proste preskocit neda...
Takze to je na nekolik let.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod anonyni 8. 2. 2018 22:25

Info o navýšení ještě nepřišlo, věrnostní období mám do 4/2018. 30M+ vč.wi-fi modemu 324Kč.
anonyni

Odeslat příspěvekod brňák73 16. 2. 2018 13:33

To mě zase došlo oznámení o navýseni vcetne oznameni ze mohu vypovedet bez sankci nejpozdeji to mam oznamit den predem... navyseni bude 23.2. Tak jsem napsal vypoved odeslal 11.2. A vcera telefonat ze teda ano a 30 denni vypovedni lhuta... namital jsem ze pani ma spatne znalosti, ze tam zadna vypoved neni ze je to z duvodu navyseni ceny a ze je UPC povinno ukoncit ke dni 23.2. tak jak me to i napsali. Pokyvala hlavou a dnes me dosel E-mail o ukonceni k 11.3. z duvodu 30 ti denni vypovedni doby a ze mi napocitaj zpetne vernostni slevu. Nema nekdo kontakt na nekoho na vyssim postu v UPC?
brňák73
Junior

Odeslat příspěvekod A1rh- 16. 2. 2018 13:51

Persbrandt píše:
A1rh- píše: Zajímavý je, že z té jejich "odpojené" krabičky pořád leze asi 40 TV programů grátis, které ale stejně nikdo nevyužívá, protože prostě mají Netbox.


A jak dlouho po ukončení plateb UPC z té krabičky ještě leze 40 programu zdarma? Asi mezi nimi budou teda i ty tzv. placené, tedy nechytatelné vzduchem přes settopbox?

je to asi 2 roky. Ještě od UPC mají telefon.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod melipa 16. 2. 2018 14:33

Podle novely zákona z 2. 9. máš nárok na odstup bez sankcí s výpovední lhůtou maximálně 30 dní. Obávám se tedy, že se chová v tomto případě UPC podle zákona...
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 16. 2. 2018 15:19

brňák73: Za předpokladu, že v dopisu s odstoupením doručeném UPC byl jako důvod uveden nesouhlas s navýšením ceny a změnou služeb, zaniká smlouva k datu plánované změny a bez jakékoliv sankce. Pravděpodobně Ti tedy smlouvu ukončili špatně (standardní výpovědí 1 měsíc) nebo tam jako důvod ukončení nebyl uveden nesouhlas. Řeš to s nimi přes formulář nebo na info@upc.cz, kam jim lze poslat i naskenovaný dokument.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 16. 2. 2018 18:27

brňák73 píše:To mě zase došlo oznámení o navýseni vcetne oznameni ze mohu vypovedet bez sankci nejpozdeji to mam oznamit den predem... navyseni bude 23.2.


Z kolika na kolik vám došlo oznámení o zdražení a jak se vam mela menit rychlost? Díky

Ps: A v Brně není žádná pobočka upc, kde by se to dalo osobně řešit, jako je v Praze?

Ps2: No v nejhorším případě bude potřeba špatně podanou výpověď vzít zavčasu zpátky a podat ji znova s vyslovnym odvoláním na změnu podmínek, resp. příslušný paragraf Zoek, aby vám nenauctovali tu sankci, to musí jít.
I když podle mne sankce za nedodrženi věrnostního období (a ještě překračující pětinu nedodržených paušálů), když je přitom smlouva na dobu neurčitou, je ve svém principu stejně protiprávní, ale to je jiná kapitola. Jak víme, ČTÚ to víceméně kryje.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod mimous 18. 3. 2018 20:56

Terezka: Cenotvorbu si každá firma dělá podle sebe. Do jejich rozhodnutí, kde a za kolik budou svou službu nabízet lidi zvenku nevidí, ale když víte, že to někde umí levněji, tak si o tu levnější cenu můžete v klidu říct.

Ono je to těžké. Kde kdo si to nastavuje podle svých pravidel.

Když jsem rušil smlouvu u mobilního operátora, snažili se mě nalákat na Flat tarif za 600. Když jsem jim řekl, že to budu mít za půlku, tak se mi omluvili, že to bohužel neumí. Trochu jsem se jim na pobočce vysmál, když jsem řekl, že umí, protože to je tarif od nich, jen přes firmu.

Těch důvodů, proč nasadit cenu různou je mnoho - snaha prosadit se v novém místě, zlikvidovat konkurenci, nebo ji přebrat zákazníky....a pak taky citlivost na cenu. Pražáci prostě pustí chlup snáz než lidé v regionech s vysokou nezaměstnaností a nízkými platy. :-D
mimous
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonyni 6. 4. 2018 20:17

Komu končí smlouva nebo dal výpověď, tak bacha na faktury, které vystavují. Smlouva nám končí 22/4, počátkem dubna vystavena řádná faktura za období 23/3 až 22/4 na 324Kč, dnes přišla další faktura 412,80Kč tentokrát za období 1/4 až 30/4 a detailně zobrazené období 23/4 až 30/4 . Po mém emailu, jejich reakce" Po důkladné kontrole jsme zjistili, že z důvodu ukončení služeb k 22.4.2018, kdy jste platil přes SIPO, Vám bylo zúčtovací období změněno od 1 v měsíci. Proto Vám byla ještě vystavena faktura od 23.4. 2018 do 30.4.2018 na zbytek měsíce. Nemusíte na tuto fakturu reagovat, protože služby budete mít ukončené k 22.4.2018." Tak jsem se dotazoval dále, jaká částka bude v SIPU "Vaše nynější faktura byla vystavena na částku 412,80 Kč. Na tuto fakturu nemusíte reagovat. K 1. květnu Vám bude vystavena poslední faktura po ukončení našich služeb, kde budou veškeré změny zohledněny. Fakturu můžete uhradit například poštovní poukázkou, přes terminál sazka, či jednorázovým bankovním převodem. U nás v systému již na Vaší smlouvě formu úhrady SIPO nevedeme, to znamená, že se Vám již do SIPA nevystaví." Za pár dnů dojde SIPO, tak jsem zvědav. :pozor
anonyni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků