Ferenhel píše:Důrazně varuji před společností Nordic Telecom. Na jejich aroganci kam se hrabou zločinci z ostatních telekomunikačních společností. Podal jsem v řádné lhůtě doporučeným dopisem reklamaci vyúčtování, a ještě před uplynutím lhůty splatnosti už mě zasypávají pokutami za upomínky a vyhrožují záznamem v Solusu. Je to absolutně neseriosní firma, typická součást buršoasně-liberálního klimatu ve vztahu zákazník-poskytovatel. Tím, že nečekají na lhůtu splatnosti, tak si započítávají jednu splátku 2x, protože ji neumějí dohledat v PC, tak se množí upomínky za již zaplacenou platbu, následuje upomínka upomínající nezaplacenou upomínku. Nejprve hezky zpívají, ale pak s Vámi zatočí. K čemu je vysokorychlostní LTE s FUPEM 4 GB? A pokud na vesnici není WI-FI, je lepší, když se 20 sousedů složí na pořádný stožár (do 8 metrů bez stavebního povolení) a dotáhnou si k sobě WI-FI 300 MB bez FUPU za prakticky stejnou cenu. Který debil si přikupuje každý den 7GB za 700 Kč??? Pryč se zločinci z Nordicu!!! Mají naprostý bordel v systému, ochraňte se před nimi, kdo můžeš!
Dobrý den,
poprosíme Vás o sdílení Vašeho zákaznického čísla a hesla pro komunikaci s operátorem na email:
jan.potucek@taktiq.com, abychom Vaši situaci mohli lépe prověřit a Váš dotaz zaurgovat u příslušného oddělení.
Opravdu není možné, aby Vám přišla upomínka před uplynutím lhůty splatnosti. Systém automaticky vygeneruje 1. upomínku, která je v případě nehrazení následována 2. upomínkou (výzvou k úhradě) dle platného ceníku:
https://www.nordictelecom.cz/docs/Vseob ... 1_13_W.PDFV případě, že uhradíte platbu až v době po vygenerování Vaší faktury/upomínky, toto je vždy zohledněno v dalším vyúčtování.
Dále, pokud jste podával reklamaci na Reklamační Oddělení, které se jí nyní zabývá, prostředky, které Vám byly účtovány např.: za službu, kterou jste si objednal, ale z nějakého důvodu nemohl využívat (ie. z důvodu špatného pokrytí v místě Vašeho bydliště) Vám budou retrospektivně vráceny z rozhodnutí právě zmiňovaného Reklamačního Oddělení.
O využití mobilního internetu LTE s FUP limitem 4GB lze diskutovat – mnoho našich zákazníků je se stávající nabídkou spokojeno.
Fakticky nepřesné je dále i Vaše následující tvrzení ohledně možnosti dokupování datových balíčků. Datový balíček 4 GB stojí dle platného ceníku (
https://www.nordictelecom.cz/docs/Cenik ... 0_02_W.PDF) 200 Kč, matematiku necháme na Vás, nicméně rozhodně se nejedná o Vámi zmiňovanou částku.
Pokud Vám můžeme s čímkoliv pomoci, neváhejte se na nás obrátit – zde, či na emailové adrese výše.
Díky a pěkný den.
Jan Potůček,
tiskový mluvčí Nordic Telecom