NORDIC Telecom.cz - obecná diskuze

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod hes26 16. 12. 2017 09:25

Tak s tím vracením kreditu za nevyužitý internet je to asi takto:

Dobrý den,
omlouvám se, ale bohužel u této služby není možné vrácení kreditu, jelikož nedošlo k dobití kreditu v posledním roce.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Petra Dostálová
Specialista zákaznické péče

Proč bych asi tak dobíjela v posledním roce, když službu bez varování ze dne na den vypli v září 2015? A to jsem u nich tehdy měla i hlasové služby. Několik dnů jsem nemohla zadávat platby, nikdo se mi nedovolal.... Tehdy, bídáci, na infolince kecali, že tam mají poruchu. Po pár dnech jsem číslo odportovala. Amatéři až hrůza! A u těch tarifů Nonstop za nula mají v ceníku doslova uvedenou vratnou kauci. Už to tu někdo zmiňoval, že nebudou nic vracet, že je to podle nich aktivační poplatek, což ale evidentně není pravda. Zloději.
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod LadislavM 16. 12. 2017 12:42

Stále čekám, že Nordic nabídne neomezené FUP do 400Kč v síti LTE.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 16. 12. 2017 13:55

hes26: V ceniku bylo 500 Kc skutecne uvedeno u Nonstop mobil za nula jako aktivacni poplatek, tedy nic vracet nemusi.
Přílohy
IMG_20171216_135258.png
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tielk 16. 12. 2017 14:04

LadislavM píše:Stále čekám, že Nordic nabídne neomezené FUP do 400Kč v síti LTE.

Mozna ve sve siti pokud nejakou vybuduji.
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Cave 22. 12. 2017 23:30

Nordic Telecom koupil podíl ve společnosti Suntel Net
https://www.cnews.cz/nordic-telecom-akv ... 9299657175
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tuann 24. 12. 2017 20:58

Hmm, vypada to slibne, konecne se rysuje konkurence?
tuann
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 25. 12. 2017 00:14

Snad to znamená, že se začnou opravdu snažit ;-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod radim 25. 12. 2017 19:23

Zatím teda nic moc. O zákazníky Ufona se snažili tak, že o všechny přišli, a naštvali je tak, že se k nim nevrátí. Snažení teda vypadá jinak.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jan.Potucek 4. 1. 2018 10:14

Dobrý den, U:fon nemá s Nordic Telecomem nic společného. Když současný vlastník operátora vstupoval ještě do Air Telecomu v létě 2016, U:fon nebyl součástí transakce. Nyní probíhá modernizace sítě CDMA, kvůli které jsme museli všechny zákazníky převést do partnerské sítě GSM. Neobešlo se to bez problémů, to přiznáváme, ale bez migrace na partnerskou síť nebylo možné naši vlastní síť modernizovat a připravit k poskytování kvalitnějších služeb. Prostě jsme museli rozseknout ten bludný kruh a v letošním roce plánujeme spuštění nových služeb, které by Vás měly přesvědčit o tom, že to stálo za to.
Jan.Potucek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LadislavM 4. 1. 2018 10:52

Dobrý den p. Potůčku, až budete mít vlastní LTE síť a opět budete nabízet data bez FUP, za měsíční paušál do 400Kč včetně. DPH, pak se k vám zákazníci budou vracet.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod Ferenhel 8. 1. 2018 20:19

Důrazně varuji před společností Nordic Telecom. Na jejich aroganci kam se hrabou zločinci z ostatních telekomunikačních společností. Podal jsem v řádné lhůtě doporučeným dopisem reklamaci vyúčtování, a ještě před uplynutím lhůty splatnosti už mě zasypávají pokutami za upomínky a vyhrožují záznamem v Solusu. Je to absolutně neseriosní firma, typická součást buršoasně-liberálního klimatu ve vztahu zákazník-poskytovatel. Tím, že nečekají na lhůtu splatnosti, tak si započítávají jednu splátku 2x, protože ji neumějí dohledat v PC, tak se množí upomínky za již zaplacenou platbu, následuje upomínka upomínající nezaplacenou upomínku. Nejprve hezky zpívají, ale pak s Vámi zatočí. K čemu je vysokorychlostní LTE s FUPEM 4 GB? A pokud na vesnici není WI-FI, je lepší, když se 20 sousedů složí na pořádný stožár (do 8 metrů bez stavebního povolení) a dotáhnou si k sobě WI-FI 300 MB bez FUPU za prakticky stejnou cenu. Který debil si přikupuje každý den 7GB za 700 Kč??? Pryč se zločinci z Nordicu!!! Mají naprostý bordel v systému, ochraňte se před nimi, kdo můžeš!
Ferenhel
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod Jan.Potucek 17. 1. 2018 10:34

Ferenhel píše:Důrazně varuji před společností Nordic Telecom. Na jejich aroganci kam se hrabou zločinci z ostatních telekomunikačních společností. Podal jsem v řádné lhůtě doporučeným dopisem reklamaci vyúčtování, a ještě před uplynutím lhůty splatnosti už mě zasypávají pokutami za upomínky a vyhrožují záznamem v Solusu. Je to absolutně neseriosní firma, typická součást buršoasně-liberálního klimatu ve vztahu zákazník-poskytovatel. Tím, že nečekají na lhůtu splatnosti, tak si započítávají jednu splátku 2x, protože ji neumějí dohledat v PC, tak se množí upomínky za již zaplacenou platbu, následuje upomínka upomínající nezaplacenou upomínku. Nejprve hezky zpívají, ale pak s Vámi zatočí. K čemu je vysokorychlostní LTE s FUPEM 4 GB? A pokud na vesnici není WI-FI, je lepší, když se 20 sousedů složí na pořádný stožár (do 8 metrů bez stavebního povolení) a dotáhnou si k sobě WI-FI 300 MB bez FUPU za prakticky stejnou cenu. Který debil si přikupuje každý den 7GB za 700 Kč??? Pryč se zločinci z Nordicu!!! Mají naprostý bordel v systému, ochraňte se před nimi, kdo můžeš!


Dobrý den,

poprosíme Vás o sdílení Vašeho zákaznického čísla a hesla pro komunikaci s operátorem na email: jan.potucek@taktiq.com, abychom Vaši situaci mohli lépe prověřit a Váš dotaz zaurgovat u příslušného oddělení.

Opravdu není možné, aby Vám přišla upomínka před uplynutím lhůty splatnosti. Systém automaticky vygeneruje 1. upomínku, která je v případě nehrazení následována 2. upomínkou (výzvou k úhradě) dle platného ceníku: https://www.nordictelecom.cz/docs/Vseob ... 1_13_W.PDF

V případě, že uhradíte platbu až v době po vygenerování Vaší faktury/upomínky, toto je vždy zohledněno v dalším vyúčtování.

Dále, pokud jste podával reklamaci na Reklamační Oddělení, které se jí nyní zabývá, prostředky, které Vám byly účtovány např.: za službu, kterou jste si objednal, ale z nějakého důvodu nemohl využívat (ie. z důvodu špatného pokrytí v místě Vašeho bydliště) Vám budou retrospektivně vráceny z rozhodnutí právě zmiňovaného Reklamačního Oddělení.

O využití mobilního internetu LTE s FUP limitem 4GB lze diskutovat – mnoho našich zákazníků je se stávající nabídkou spokojeno.

Fakticky nepřesné je dále i Vaše následující tvrzení ohledně možnosti dokupování datových balíčků. Datový balíček 4 GB stojí dle platného ceníku (https://www.nordictelecom.cz/docs/Cenik ... 0_02_W.PDF) 200 Kč, matematiku necháme na Vás, nicméně rozhodně se nejedná o Vámi zmiňovanou částku.

Pokud Vám můžeme s čímkoliv pomoci, neváhejte se na nás obrátit – zde, či na emailové adrese výše.

Díky a pěkný den.

Jan Potůček,
tiskový mluvčí Nordic Telecom
Jan.Potucek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 1. 3. 2018 15:47

Nordic Telecom rozjíždí LTE, reálná rychlost je 400 Mb/s

https://www.cnews.cz/nordic-telecom-lte-37-ghz-400-mbps
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 9. 2018 11:47

Tam je navíc zajímavá sleva na prvních 6 měsíců, 95 místo 395 Kč za 40 Mb, to je pěkný.
https://www.nordictelecom.cz/pevny-internet
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků