LG G4 - reklamace

Diskuze o telefonech LG

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod HAAANZ 11. 10. 2017 12:20

Zdravím ve spolek,

mohu poprosit o info?

Odešel mi po roce mobil (hardwarová vada), jenže do reklamace mi ho nechtěli vzít z důvodu, že má prasklý displej - mechanické poškození (ikdyž na vadu nemá žádný vliv). Vyměnit sklo též nemohu, jelikož by mi ho opět nevzali do reklamace.

Opravdu mám smůlu a mohu vyhodit mobil do koše?

Díky za případné info

PS: sorry, jestli jsem umístil špatně vlákno.
Naposledy upravil HAAANZ dne 11. 10. 2017 13:47, celkově upraveno 1
HAAANZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod coyd 11. 10. 2017 12:51

Jestli se nepletu tak pokud nema projevena zavada zadnou spojitost s tebou uvedenym poskozenim, tak ti ho musi vzit. U koho jsi nakupoval ?
HUAWEI P10 (Graphite Black)
coyd
Junior

Odeslat příspěvekod Miruska27 11. 10. 2017 13:11

To NENÍ pravda, co Ti tvrdí prodejce. Já jsem tento mobil reklamoval 3x i s nalepeným sklem a vždy mi ho bez problému opravili. Dokonce mi po čtvrté závadě sami navrhli vrácení peněz :) P.S. Ale sklo na display bylo celé..... Tak nevím.
Miruska27
Junior

Odeslat příspěvekod HAAANZ 11. 10. 2017 13:46

coyd píše:Jestli se nepletu tak pokud nema projevena zavada zadnou spojitost s tebou uvedenym poskozenim, tak ti ho musi vzit. U koho jsi nakupoval ?


E-shop s mobily (Megatel). Oni byli v pohodě. Řekli, že mi ho klidně pošlou na reklamaci, ale prý to nemá smysl, když má prasklý displej. Že mi ho určitě vrátí a ztráta času.

Jinak můj mobil pravděpodobně postihlo toto (viz. obr.)

Obrázek
HAAANZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod coyd 11. 10. 2017 13:48

@Miruska27: myslím, ze nema na mysli nalepovaci sklo, nybrz to sklo, kteremu vetsina lidi rika display, ktery je ale defacto az pod kryci (ono sklo) a dotykovou vrstvou. Ale porad to jak pise nema nic spolecneho se sw zavadou tudiz by to na reklamaci nemelo mit vliv. Ale at se vyjadri odbornik
HUAWEI P10 (Graphite Black)
coyd
Junior

Odeslat příspěvekod oooooooooo 11. 10. 2017 15:02

Ta HW vada je jaka? Pokud rikas že HW vada,víš jaka..Jinak si to jenom mysliš,což dle mych zkušeností je diametralni rozdil..Pochopitelně u mobilu kde se z něj zakouřilo a vyslehl plamen je to jasny. U mobilu co nejde zapnout - ANI NAHODOU to jasny neni.
BOOTLOOP muze mit cca 1000 přičin a to že u LG byl problem,neznamena že nemas uplne stejnej jako majitele Sonaku,Samsungu,Lenova atd ktery bootloop potkal taky.
On jde i u LG kde je problem s deskou bootloop řešit,jenže to je řešeni pro lidi kzerym nevadi ze pada zaruka a že mobil bude natvrdo mit nastaveno powersave a v idle ultra low power a v sleep režim diky němuž se ti zkrati vydrz baterie o tretinu.Takze neresitelne,protoze zasahem mobil obrovsky degradujes.Jenze bootloop neni nic co by te nemohlo potkat z uplne banalnich duvodu - nepovedena ticha aktualizace systemove aplikace na pozadi.
oooooooooo
Android Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HAAANZ 11. 10. 2017 15:33

Díky za reakci. Hele, já jsem lama, tomu nerozumím ;) Měl jsem to u týpka, který ví a řekl, že neopravitelné, ať to šoupnu na reklamaci.
HAAANZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod koblih.jr 11. 10. 2017 16:27

To je lež jako věž. Prodejce není servisní expert. Nemá na to navíc mandát jen tak od stolu deklarovat něco, co nemá ověřené a sám si jen "myslí" nějaký postup. Který školený expert od notebooku ti to psal nebo řekl (míněno prodejce)...?

Chtěj to "černé na bílém", oficiální vyjádření. Jinak klasika. Máš nárok na soud nebo alespoň na podnět pro ČOI. Nato si to prodejce rozmyslí a vše přijme a pošle autorizovanému servisu na opravu. Problém je, že prodejce nechce vynakládat žádný výdaj. Jde to z jeho kapsy, víš? Chce se z toho "vykroutit"?

Jdi si za svým, pokud je telefon v záruce.
Tady nic není. Výš koukej. :-)
koblih.jr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků