Milý evlo,
dost by mě zajímalo, které "lži" jsem napsal.
Například o přímém přesměrování českého telefonního čísla na zahraniční číslo. Anebo že v EU většina operátorů neumožňuje plně využívat domácí data v zahraničí. Typickým příkladem jsou VŠICHNI operátoři v Polsku.
Nebo že po 4 měsících ti mohou začít účtovat roaming v EU maximálními příplatky?
Mimochodem, díval jsem se na nabídku Virgin. Jestli si vybíráš všechno podle sloganů, pak se nedivím, že si myslíš, že "lžu". Minimální úvazek je 12 měsíců. To jen tak na okraj. A nemysli si, Roam like home neznamená, že můžeš být v zahraničí neustále. Znamená to, že můžeš vycestovat a používat telefon jako doma. Netvrdím, že Virgin začne něco účtovat, ale rozhodně má pravo po 4 po sobě jdoucích měsících určit, jestli jde o normální využití nebo jde o zneužití služby.
Jak chceš takovou službu platit? Máš snad bankovní účet v UK? Postpaid se obvykle kreditkou neplatí a také často vyžaduje adresu v dané zemi.
V neposlední řadě, víš, doufám, co znamená slovo rollover, že jo? Protože ve svém původním zmatečném příspěvku píšeš něco, co vypadá jako nesmysl.
Tak a teď proč je ti mě líto.
-- 1. 8. 2017 01:49 --Nezapomeň si přečíst podpůrný článek ohledně roamingu k tarifům od Three.co.uk
http://support.three.co.uk/SRVS/CGI-BIN ... xt(EM38751)
Zvláště zajímavá pasáž je
Usage restrictions in our Feel At Home in Europe destinations. Že by ty mnou uvedené 4 měsíce kromě jiného měly oporu i v oficiálních textech.