pm81 píše:U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.
Já v prosinci přenášel tchýni číslo pryč z Twistu a i když jsem volal přes hlasový automat, tak ČVOP řeší živý operátor a doporučuji se na to obrnit pořádnou dávkou asertivity. Přenášel jsem to kvůli "výhodným" cenám na tom Twistu (tarif Začínám, volání za 7 Kč/min., SMS 3 Kč) a po tom telefonátu s očividně naštvaným člověkem (možná kvůli mě přišel o prémie) jsem si připadal jako nejhorší člověk na světě.
A před včerejškem jsem u Mobil.cz měnil simkartu kvůli nano-sim rozměru a to byl taky zážitek. Tuto věc neuděláte sám přes internetovou samoobsluhu či hlasový automat, ale musíte zavolat na placenou infolinku. Mě samotný přenos stál 40 Kč! První dvacku jsem dal jen za to, abych se dozvěděl, že na tu placenou infolinku musím zavolat z nové simky. A druhou dvacku už stál hovor ze správné simky a přenos čísla. Na stránkách mají jen uvedeno, že máte zavolat na infolinku 3333 nic víc a na dotaz přes webový formulář mi doteď neodpověděli. Zvláštní, že třeba ČVOP získáte zdarma přímo v hlasovém automatu.