alkoholixxHele alkoholixx, ty máš nějaký problém s chápáním psaného textu, nejde ti moc čtení nebo jsi jinak pomalejší?
Každý normální člověk po přečtení posledních 3-4 stránek pochopí, že o žádnou reklamaci nejde a že stejnou zkušenost má kromě mě ještě jeden bývalý zákazník. Když si přečteš všech 12 stránek (raději vícekrát, aby ti něco neuniklo), tak ti dojde, že Voocall se nechoval standardně nikdy. (Ve smyslu co je u telekomunikačních firem pro koncové zákazníky běžné.)
Bys je zadupal do země. Kvůli dvěma stovkám. No jasně.
Ty bud budeš ten, co před kamarády dělá ramena a pak skutek utek, nebo ten, co pro pár korun někoho skutečně do té země zašlape, a pak se diví, že kolem něho stojí tři ozbrojenci a nějaká padesátiletá baba mu dává nepáč, vždyť byl v právu!
Řeknu ti, jak to dělá normální člověk: Vyhodnotí, jestli jemu způsobená újma převyšuje náklady na její řešení, nebo ne. Den má totiž pouze 24 hodin. Nad jednou kachnou u Asiata je běžnější mávnout rukou.
Ale pokud nejsi schopen této základní úvahy, tak to je těžké. To pak budeš kecat o "principech."