Dneska mě z mého pohledu pobavila přestřelka na sociální síti mezi jedním zákazníkem a T-Mobilem. Upozornuji, že popis věcí bude čístě subjektivní a logicky je nemám jak ověřit. Z diskuze na Facebooku jako volně přístupnou informaci jsem pořídil Screen (pokud by byla diskuze smazána).
Celé to začalo podle pisatele nefunkčností samoobsluhy po včerejší odstávce. To, že vše nefunguje jak má potvrzuje i profil Mobil.cz na Facebooku. Tazatel se tedy obrátil s dotazem na T-Mobile.
Dovolte mi několik subjektivních komentářů a v závěru vysvětlím co mě na tom pobavilo.
Odpověď jasná my s tím nic neuděláme. Tazatel se ovšem nedal a dál tvrdil, že využívá služeb TM a argumentoval s ČTÚ a nějakými povoleními. Všiměte si, jak byl "problém" předán asi zkušenějšímu člověku. Už to mi příjde úsměvné.
Nevím, ale přece jen argumentace tím co píše web a nekomentovat co píše smlouva je celkem účelové. Další postřeh, všiměte si, že tazatel nedostal ani jednou odpověď na otázku.
A uzavření ze strany T-Mobile "nemůžeme vám pomoct", já bych se zeptal proč? Nemělo by tam být spíše napsáno nechceme Vám pomoct?
Proč jsem to sem tedy napsal, berte to jako já, čistě pro prázdninové pobavení...
- jednak to ukazuje na to, jak se nám velcí operátoři snaží nalhat kolikže tu je vlastně "samostatných" virtuálů
- nebylo by pro TM jednoduší napsat ano nastala chyba.... atd.
- proč se za svůj lowcost stydí a neberou v potaz to, jaké smlouvy mají uzavřené se zákazníky.
Pokud chtěl dotyčný upozornit na nefunkčnost, tak si myslím, že se mu to celke povedlo.