Samsung Galaxy A50 - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Nick Cave 25. 2. 2019 19:05

Čtečka otisku v displeji za 9 tisíc.
Samsung Galaxy A50 míří do ČR
https://www.mobilenet.cz/clanky/3-fotak ... a-ce-37268
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pablomino 19. 3. 2019 10:26

Libi se mi, temer na 100% kupuji bilou verzi jakmile bude v prodeji. Mam jen par vyhrad -
1. Pamet RAM 4GB, proc se u nas nebudou prodavat varianty 4/64 a 6/128?
2. Proc je cesky trh obran o vodeodolnost IP68?
Dival jsem se na srovnani fotografii a videi A50 vs S10 Plus a A 50ka z toho vychazi minimalne se cti.
https://www.youtube.com/watch?v=Am-cdQ4b_g0
Velmi opravdu velmi se tesim na ctecku otisku v dipleji, osobne presun ctecek na zadni stranu pristroju velmi nesnasim a povazuji to za spatne ergonomicke reseni a velke minus.
Pokud nebude mit pristroj nejake zasadni "mouchy" mohl by to byt, i vzhledem k cene, kral stredni tridy, kazdopadne vic se dozvime zhruba za tyden.
pablomino
Junior

Odeslat příspěvekod vormen 19. 3. 2019 12:46

Mně se taky moc líbí, ale doufal jsem, že bude mít IP68, to by byla bezkonkurenční volba.
vormen
Pokročilý

Odeslat příspěvekod pablomino 19. 3. 2019 14:20

Chybejici certifikace IP68 v CR mne sice mrzi stejne jako RAM 4GB. Ale mou prioritou je displej S-Amoled s Always on Screen, integrovanou cteckou, vyborny fotoaparat, slusna baterie a Android 9, od Samsungu perfektne vyladeny. Take konektor USB-C s rychlonabijenim je treba vzit v potaz. Vyrobce ktery jeste letos vyrabi a prodava pristroje s microUSB konektorem by zaslouzil par facek.
Jeste mne zaujal Xiaomi Mi9, ale protoze se nehonim za vykonem, dat o 5000 korun vice za slabsi baterii jsem si rozmyslel.
pablomino
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Cave 25. 3. 2019 15:14

Samsung Galaxy A50 - nejlevnější Samsung se čtečkou v displeji jde do prodeje
https://samsungmania.mobilmania.cz/clan ... fault.aspx
Nick Cave