Stránka 1 z 1

Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 16:10
od m.kv
Zdravím,
potřebuji reklamovat Galaxy j3 (2016) a protože nejbližší servis Samsung je cca. 80km prosím o doporučení nějakého slušného Samsung servisu, kde je reálná šance na dobrý přístup.

Pak je ještě možnost reklamovat u prodejce Setos, pokud ho doporučíte jako bezproblémového prodejce.

Jde mi prostě o dobré zkušenosti s konkrétním servisem.

Předem díky

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 16:45
od melipa
Reklamoval bych to rovnou u prodejce, u kterého jsi to kupoval a neřešil nějaké procentuální úspěšnosti, prostě na to nárok máš, nebo ne...

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 17:48
od m.kv
Neřeším % úspěšnost. Ale jsou firmy co mají přístup k reklamacím férový a pak ty druhé.
Zrovna na prodejce se mi sehnat recenze nedaří.
Nereklamoval bych, pokud by bylo poškozeno v rozporu se zárukou.
Navíc musím k reklamaci poslat poštou. Tam je riziko neférového přístupu větší než při osobním předání.

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 18:01
od renek1
Na 100% doporučuji VSP Data.
Pošlou si pro telefon na tebou zadané místo kurýra a pak ti ho i přivezou.
Pokud je telefon v záruce, tak vše zdarma.
Na jejich stránce si zadáš požadavek. Vše vyřizují velice rychle a to dřív než v zákonné lhůtě.
http://web.vspdata.cz/

Tady formulář:
http://services.vspdata.cz/samsung/case-new/
Reklamovalo asi 5 lidí co znám a všichni nad míru spokojeni s rychlostí, slušností a profesionalitou

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 18:14
od m.kv
To vypadá zajímavě. Díky za tip.

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 18:19
od renek1
Lepší nenajdeš. I já reklamoval telefon mojí ženy a do 14ti dnů přišel telefon zpět opravený a mezi tím se mnou ještě komunikovali. Opravdu bych se na ně opět obrátil pokud bych problém měl. Myslím, že jsou v tomhle nejlepší.
A stejné zkušenosti mají i moji známí, kterým jsem je doporučil.

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2017 18:55
od m.kv
Asi jo. Ď

Re: Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 10. 2017 05:47
od CosiOdvedle
SETOS je oficiální distributor mimo jiné Samsungu v ČR, takže u něj máte 100% jistotu reklamace v autorizovaném servisním středisku, jako je např. zmiňované VSP Data.
Ve výsledku je tedy jedno, zda pošlete Samsung koupený přímo u Setosu k nim nebo do VSP...Setos by jim ho stejně jen přeposlal.
V případě zaslání rovnou do autorizovaného servisu ušetříte čas a pokud reklamace dopadne např. odstoupením od smlouvy z důvodu nedostupnosti náhradních dílu atd...přijde vám domů jen původní krabice s vyjádřením, to pak odnesete nebo nově i pošlete elektronicky do Setosu a tam vám bezevšeho vrátí plnou kupní cenu.
Osobně 2x prověřeno!

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 10. 2017 10:24
od m.kv
Díky za vysvětlení.