Reklamace Samsung Galaxy J3 (2016) - kde?

Galaxy S6, Galaxy S5, Galaxy Note 4, S5611...

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod m.kv 9. 10. 2017 16:10

Zdravím,
potřebuji reklamovat Galaxy j3 (2016) a protože nejbližší servis Samsung je cca. 80km prosím o doporučení nějakého slušného Samsung servisu, kde je reálná šance na dobrý přístup.

Pak je ještě možnost reklamovat u prodejce Setos, pokud ho doporučíte jako bezproblémového prodejce.

Jde mi prostě o dobré zkušenosti s konkrétním servisem.

Předem díky
m.kv
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod melipa 9. 10. 2017 16:45

Reklamoval bych to rovnou u prodejce, u kterého jsi to kupoval a neřešil nějaké procentuální úspěšnosti, prostě na to nárok máš, nebo ne...
melipa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 9. 10. 2017 17:48

Neřeším % úspěšnost. Ale jsou firmy co mají přístup k reklamacím férový a pak ty druhé.
Zrovna na prodejce se mi sehnat recenze nedaří.
Nereklamoval bych, pokud by bylo poškozeno v rozporu se zárukou.
Navíc musím k reklamaci poslat poštou. Tam je riziko neférového přístupu větší než při osobním předání.
m.kv
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 10. 2017 18:01

Na 100% doporučuji VSP Data.
Pošlou si pro telefon na tebou zadané místo kurýra a pak ti ho i přivezou.
Pokud je telefon v záruce, tak vše zdarma.
Na jejich stránce si zadáš požadavek. Vše vyřizují velice rychle a to dřív než v zákonné lhůtě.
http://web.vspdata.cz/

Tady formulář:
http://services.vspdata.cz/samsung/case-new/
Reklamovalo asi 5 lidí co znám a všichni nad míru spokojeni s rychlostí, slušností a profesionalitou
Note 8 Black N950F
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 9. 10. 2017 18:14

To vypadá zajímavě. Díky za tip.
m.kv
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 9. 10. 2017 18:19

Lepší nenajdeš. I já reklamoval telefon mojí ženy a do 14ti dnů přišel telefon zpět opravený a mezi tím se mnou ještě komunikovali. Opravdu bych se na ně opět obrátil pokud bych problém měl. Myslím, že jsou v tomhle nejlepší.
A stejné zkušenosti mají i moji známí, kterým jsem je doporučil.
Note 8 Black N950F
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 9. 10. 2017 18:55

Asi jo. Ď
m.kv
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 10. 10. 2017 05:47

SETOS je oficiální distributor mimo jiné Samsungu v ČR, takže u něj máte 100% jistotu reklamace v autorizovaném servisním středisku, jako je např. zmiňované VSP Data.
Ve výsledku je tedy jedno, zda pošlete Samsung koupený přímo u Setosu k nim nebo do VSP...Setos by jim ho stejně jen přeposlal.
V případě zaslání rovnou do autorizovaného servisu ušetříte čas a pokud reklamace dopadne např. odstoupením od smlouvy z důvodu nedostupnosti náhradních dílu atd...přijde vám domů jen původní krabice s vyjádřením, to pak odnesete nebo nově i pošlete elektronicky do Setosu a tam vám bezevšeho vrátí plnou kupní cenu.
Osobně 2x prověřeno!
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod m.kv 10. 10. 2017 10:24

Díky za vysvětlení.
m.kv
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: maaak a 8 návštevníků