Samsung Galaxy A3 2016 - vypadávání signálu

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod MMKS 31. 8. 2017 19:17

Zakoupili jsme údajně nový mobil. Píšu údajně, protože se mělo jednat o předváděcí z prodejny, ale je divné, že při startu tam skákala automaticky nabídky Turečtiny.
První závada nefunkční mikrofon vyřešena obratem/ opravou.
Na mobilu ale neustále vypadává síť, nepomáhá ani vypnutí 3G sítí a není to jen v místech se slabším signálem. Prostě z plného to spadne na nulu, občas to nedokáže ani síť najít.
Znovu reklamace, údajně přehraný nejnovější FW. Závada se prý neprojevila, obecné kecy, že to můžou způsobit programy 3 strany a že příští reklamaci chtějí přidat paměťovou kartu (odmítám, co je jim po datech na ní, karta několikrát formátována, dělá to i bez ní).
Četl že A3 mají problém s anténou, kvůli kovovému tělu, ale toto je moc. Protože očekávám reklamaci ve stejném stylu (pozorovali,testovalo, vše v pořádku) chci se zeptat jestli existuje nějaká app na záznam tohoto problému, tedy výpadku signálu, zda je to možné zjistit v nějakém servisním menu atd.
Nechce se mě shánět 3 mobily, abych měl vedle sebe 2 položené a nahrával 3, že na jednom vypadne signál a druhý má plný, obzvlášť když je závada nahodilá.
Děkuju
MMKS
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Cave 31. 8. 2017 19:22

Ve kterém eshopu jsi koupil?
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMKS 31. 8. 2017 19:49

https://www.mobilprovas.cz/ - koupeno v kamenné prodejně, reklamováno pokaždé osobně.
Mobil vypadal nepoužívaný, takže jsem vážně věřil, že byl zavřený jen ve vitríně.
Reklamace mikrofonu vyřešena příkladně za 48 hodin (i tak mě ale štvalo, že jsem si přinesl z prodejny nefunkční mobil a musím to řešit reklamací a ne automatickou výměnou, ale budiž).
MMKS
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků