Zakoupili jsme údajně nový mobil. Píšu údajně, protože se mělo jednat o předváděcí z prodejny, ale je divné, že při startu tam skákala automaticky nabídky Turečtiny.
První závada nefunkční mikrofon vyřešena obratem/ opravou.
Na mobilu ale neustále vypadává síť, nepomáhá ani vypnutí 3G sítí a není to jen v místech se slabším signálem. Prostě z plného to spadne na nulu, občas to nedokáže ani síť najít.
Znovu reklamace, údajně přehraný nejnovější FW. Závada se prý neprojevila, obecné kecy, že to můžou způsobit programy 3 strany a že příští reklamaci chtějí přidat paměťovou kartu (odmítám, co je jim po datech na ní, karta několikrát formátována, dělá to i bez ní).
Četl že A3 mají problém s anténou, kvůli kovovému tělu, ale toto je moc. Protože očekávám reklamaci ve stejném stylu (pozorovali,testovalo, vše v pořádku) chci se zeptat jestli existuje nějaká app na záznam tohoto problému, tedy výpadku signálu, zda je to možné zjistit v nějakém servisním menu atd.
Nechce se mě shánět 3 mobily, abych měl vedle sebe 2 položené a nahrával 3, že na jednom vypadne signál a druhý má plný, obzvlášť když je závada nahodilá.
Děkuju