Petulakkk: na toho uživatele je lepší nereagovat... Jeho standardní odpověď: já takový problém nemám, takže neexistuje a ty jsi mamlas. Level 2 - dokážeš mu, že problém skutečně existuje: normálka, reklamuj.
Je to klasický troll, který jako bonus ještě ostatní diskutéry neváhá urážet, protože se domnívá, že hodnota jeho argumentů tak posíluje. Jakákoliv výměna písmen s ním, je pouhá ztráta času.
Co popisuješ, je jistě na reklamaci. By mne zajímalo, jak se k tomu ten "prémiový" servis bude stavět, protože servisní technik je většinou (schválně) slepý a tyhle vady posuzuje jako: závada se neprojevila nebo jedná se o vlastnost a nikoliv vadu. Pokud budeš reklamovat, určitě dej info, jak jsi dopadl.
A tedy - ne, že by se displej u iPhonu nematlal. Záleží, jak moc máš zaprasené ruce. Ale myslím, že v tomhle si nemají co vyčítat. Akorát S7 má větší displej, takže více zamatlané plochy