Jelikoz jsem slibil ze budu referovat o druhe reklamaci sveho podruhe vytopeneho edge,ctete tyto radky....
Dnes jsem si vyzvednul po vice nez tydnu opraveny telefon -mechanicke poskozeni a vytopeni nelze reklamovat pres agenta,tak jsem resil pres prodejce,coz je v mem pripade O2.
Vysledek je hodne prekvapivy. Telefon byl v Britexu.
V servisnim protokolu je uvedeno ze byl telefon opraven,ale prakticky jde asi o novy telefon. Pres display i zadni kryt byla folie,ale ne takova jakou jsme meli na fungl telefonu. Jako kdyby ji nekdo odlepil a prilepil z5 aniz by se snazil. Vsude sama vzduchova bublina....?
Na obvodovem ramecku jsem mel odreninu po mensim padu. Ani tu nenachazim....
Vypis nahradnich dilu:systemova deska,predni panel s diplejem,kamera,kamera,baterie,audio-receiver,elektronicky modul-senzor,vibracni motor,bateriovy skleneny kryt.
Prvni reklamace a tahanice kolem rok z5 me ponaucily,takze jsem rovnou u reklamace oznamil ze chci vyuzit Samsung pojisteni Agent S7,ktere davali prvnich par tydnu zdarma a byl pripraven zaplatit za opravu zminovanych 990,- vcetne DPH.
Jake bylo me prekvapeni kdyz po me pri prijmu opravenho founu nc nechteli. Az doma jsem si precetl vyjadreni servisu:
Zakaznikem reklamovana vada se projevila. Provedena opava vymenou dilu. Na zaklade zjistenych skutecnosti se nejedna o zarucni vadu ve smyslu ustanoveni OZ,ale jako vstricny krok vyrobce. Nahradni dil poskytnut bezplatne jako GOODWILL. V pripade zjisteni opakovaneho poskozeni zpusobene nespravnym pouzivanim se bude jednat o plne hrazenou opravu. Provedena oprava neni povazovana za zarucni zasah ve smyslu ustanoveni OZ.
Dekujeme ze jste vyuzili sluzeb nasi spolecnosti
Sice nechapu tu posledni vetu o zarucnim zasahu,jestli jako mam opraveny telefon,ale mam po zaruce,nebo co,ale kazdopadne MAME RADOST!