Nechce se mi teď hledat na netu přesná čísla, ale mam pocit že těch 5-10% marži mají od začátku a reklamu začali používat možná před rokem nebo rokem a půl. Takže ono to není nic nového ani starého. Já používám od Xiaomi hudební přehrávač a správce souborů či aplikaci na údržbu a jak říkám, tak mi to nějak nevadí. Jinak čtu dost recenzí na Xiaomi a určitě jsem již zaregistroval , že se tam o tom v některých recenzích zmínili. Podezřívat některé recenzenty ze zamlčování je asi nesmysl obzvlášť v dnešní "sociální" době. Xiaomi byl v plusu bez reklamy, tak nyní může být akorát tak ve větším plusu. Ale jak jsem psal před tím, pokud něco nechceš používat, tak si nainstaluj něco jiného nebo si to vypni. Každý výrobce má jinou strategii, třeba Samsung napálí ceny a počká kolik lidí na to skočí, pak několikrát do roka dělá různé cashbacky a lidi si říkají jak je hodný. Je ale vidět, že mu to zatím vychází.
iPhone 11 128GB
" Nemá cenu nenávidět lidi,kteří ti závidí .Respektuj jejich závist,protože si myslí,že jsi lepší než oni."