Rada s výběrem telefonu

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Artengo8921 26. 6. 2018 20:51

Zdravím Vás,

Potřeboval bych od Vás rady a třeba i osobní zkušenosti ohledně výběru nového telefonu. Do této doby jsem měl LG G6, které sloužilo dobře, ale spodní část displeje přestala reagovat nebo reaguje málo (servis mi to neuznal :-D) značku LG už odmítám, Limit není úplně stanovený

Rád bych, aby telefon měl kvalitní foťák (nejsem žádný odborník, ale rád si foťák nastavuji sám a sem tam nějaké momentky) Hodně času cestuji, takže větší baterka by se hodila (spousta videohovorů), samozřejmostí je výkon na nějaké hry, ale hlavně na úpravu fotek a trochu analytických aplikací , dlouho podporu ze strany výrobce, jelikož pracuji v oboru, kde potřebuji nejnovější systém

Mám několik tipů, ale nikdy jsem se moc v tomhle oboru nepohyboval, takže pokud Vás napadne něco lepšího, tak šup sem s tím :-)
Samsung Galaxy S9+
Huawei P20 pro
Google pixel 2XL
Oneplus 6

Děkuji za přípomínky nebo návrhy
Artengo8921
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 26. 6. 2018 21:13

z těch 4 Huawei P20 Pro
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olus49 27. 6. 2018 09:42

Dobrý den, máte nějaké doporučení na modernější telefon , ale trošku jednodušší.. už nejsem nejmladší :) Děkuji
Olus49
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod johnier 27. 6. 2018 14:05

za mě Pixel 2 XL
johnier
Junior

Odeslat příspěvekod Katikakus 27. 6. 2018 16:15

Google pixel 2XL je jiz starsi.
Oneplus - ja osobne te znacce neverim - problemy s kvalitou, nejasnosti ohledne odesilani dat atd.
Galxy S9+ - je to Samsung, co vic k tomu dodavat

Takze z tech ctyrech, jednoznacne Huawei P20 Pro.
Katikakus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Artengo8921 27. 6. 2018 17:27

S tím oneplus jsem měl pocyhbnosti také
U Pixelu jsem pročítal recenze, ale osobně jsem se s ním nesetkal ani neznám někoho, kdo by jej vlastnil