Ahoj, chtěl bych se zeptat na zkušenosti s nákupem přes amazon.de.
V pátek jsem objednal Honor wiew 10 a večer mi došel email.
"Při potvrzení platebních údajů došlo k problému. Abychom zabránili případnému zneužití platební karty, odložili jsme vaše objednávky a pozastavili účet."
Tenhle problém má spoustu lidí po světě, ale řešení jsme nenašli.
V sobotu jsme teda zkusili objednat telefon na manželku. Opět email.
"Přístup k zákaznickému účtu není dočasně možný.
Nevyřízené objednávky byly automaticky zrušeny.
Náš systém pravidelně provádí rutinní kontroly objednávek. Automatické uzavření nastává například v důsledku nedoplatků nebo neodpověděné žádosti o usmíření."
Řekli jsme si jestli není problém s Airbank a poprosili kamaráda, který už přes amazon objednával jestli to nezkusí on. Dneska email (už anglicky.).
"We believe that an unauthorized party may have accessed your account. To protect your information, we have:
-- Disabled the password to your account.
-- Reversed any changes made by this party.
-- Canceled any pending orders."
Netušíte v čem může být problém?