Mobily do 4000 Kč

Srovnávání telefonů. Spolehlivé a nedůvěryhodné obchody

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

UPOZORNĚNÍ:
Při zakládání nového tématu v této sekci se řiďte těmito pokyny. Jejich nedodržení může vést k zásahu moderátorů fóra MobilMania.cz
Děkujeme.

Odeslat příspěvekod Tesee.d 16. 7. 2017 22:38

Ahoj,

rozhoduji se o koupi telefonu do 4000,-Kč. ^^
Rozmýšlím mezi telefony:

Xiaomi Redmi 3 Pro 3GB/32GB
Xiaomi Redmi 4X 3GB/32GB Global
Xiaomi Redmi 4A 2GB/32GB Global
Huawei P8 Lite 2015 Dual SIM

Jsou celkem podobné. Na první místo stavím výdrž baterie. Čím delší, tím samozřejmě lepší (proto mne zaujala značka Xiaomi). Taky bych byla ráda, kdyby se mobil při prvním ťuknutí hned nerozsypal. Také upřednostňuji větší RAM a lepší foťák. Jsem vášnivá fotografka, tak chci aby nefotil moc nekvalitně. Za lepší považuji ještě menší velikost (cca 4-5,2) a české LTE, nejsou to však priority. Budu ráda, když mi s výběrem pomůžete a poradíte mi. Ráda se podívám i na jiné modely, moje cenová hranice je cca od 2000 do 4000.

Moc díky :-)
Tesee.d
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Katikakus 17. 7. 2017 09:05

V rade Redmi je model 4X z tebou vyjmenovanych nejnovejsi. Jdi do nej.
Katikakus
Junior

Odeslat příspěvekod dockalacek 17. 7. 2017 11:23

Nejsem moc znalý mobilů, nicméně aktuální nabídka do 4 000 korun je tristní. I mi to potvrdili v několika e-shopech, že výrobci tlačí střední a vyšší třídu, to jest od 5 až 6 litrů výš. Šaomi tu hodně frčí, hardwerově ok, ovšem důvěru v něj moc nemám. Chystá se sem Honor 6A - Snapdragon 430, 2GB RAM, kovová záda, 5" HD displej, Android 7.0. Pokud bude cena jako v Německu, tedy cca 4 500 korun, osobně bych šel spíš do něj, ale je to jen osobní preference. Alza už ho má zalistovaný:

https://www.alza.cz/honor-6a-d4950425.htm