Samsung 5S Neo nebo Huawei P9 Lite?

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod theAlisha 1. 11. 2016 17:19

Dobrý den,

rozmýšlím se nad koupí nového telefonu a zasekla jsem se na těchto dvou možnostech a nevím, kterou si vybrat.

Kdysi jsem vlastnila Huawei G600 (myslím), ale po roce a půl začala blbnout anténa, a jelikož se mi v té době do telefonu nechtělo investovat (už tak se začínal sekat), tak jsem si "na dožití" vzala starý telefon od bráchy Samsung Galaxy S2. No a jelikož s tímhle dědečkem už to moc nejde, potřebuju něco nového.

Co hlavně požaduji:
- dobrý a plynulý chod telefonu s průměrným počtem aplikací (do teď jsem si musela vystačit s 2 GB vnitřní paměti, takže jich moc nepotřebuju, ale samozřejmě už se těším, až jich s větší pamětí bude více)
- přijatelný/průměrný foťák - nejsem žádný nadšený fotograf, ale když už, tak aby ty fotky trochu vypadaly
- dobrá konektivita - nechci znovu zažít výpadky signálu nebo problémy s chytnutím WiFi
- slot na SD kartu
- a hlavně praktické použití telefonu (dobré uživatelské rozhraní, žádné krytky na USB, prostě takové věci, které člověka denně rozčilují - ne-e)
- životnost telefonu - nechci si za rok stěžovat, že se mi seká a jízdní řády se mi spusí po minutě - přece jenom bych ráda, abych ty utracené peníze trochu využila.

Co mi je jedno:
- podporu Dual Sim nepotřebuju
- kvalita nahrávaného videa mě nezajímá, video točím jednou za uherský rok
- cena - na ní samozřejmě záleží, ale nevadí mi sehnat si i lehce používaný telefon, takže k oficiální ceně tolik nepřihlížím (moje opravdová hranice je okolo 5000 kč, do které se vejdou oba telefony - z druhé ruky v dobrém stavu)
- čtečku prstů jsem nikdy nepoužívala, takže asi bych bez ní přežila, ale ten nápad se mi celkem líbí
- nemyslím si, že někdy využiji NFC, ale proč ne
- úhlopříčka mi je taky celkem jedno, ale ideální je to asi tak od těch 4 do 5.3