mobil kolem 10.000,-Kč Nokia nebo Samsung

Srovnávání telefonů. Spolehlivé a nedůvěryhodné obchody

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

UPOZORNĚNÍ:
Při zakládání nového tématu v této sekci se řiďte těmito pokyny. Jejich nedodržení může vést k zásahu moderátorů fóra MobilMania.cz
Děkujeme.

Odeslat příspěvekod Kasprik 21. 9. 2009 21:37

Dobrý večer, rozhoduji se koupit nějaký chytrý telefon a do užší nabídky se dostaly tyto modely: Nokia N79, Nokia 6710 Navigator a Samsung Innov8 a nemůžu se rozhodnout pro jaký. Kdybych tady měl pročítat celé fórum o těchto telefonech tak bych tu strávil měsíc. Můžete prosím poradit ,popř. doporučit nějaký jiný. Požadavky jsou -operační systém, GPS, WIFI, 3,5 mm jack a nějaký kvalitnější fotoaparát min. 5MPX a co nejméně pohyblivých částí na telefonu. Vždy jsem měl jen hloupé telefony a co se týče výběru jsem úplný laik. Telefon kupuji tak jednou za 3-5 let.Děkuji
Kasprik
Junior

Odeslat příspěvekod Mobi 21. 9. 2009 22:21

Tak Nokii 6710 Navigator a Samsung i8510 INNOV8 si tou pohyblivostí vyloučil. :-D
U Samsungu budeš zřejmě nad 10.000,-, ale za sebe bych si rád zkusil právě ten Samsung.
S přihlédnutím k níže uvedených parametrů, bych asi stejně šáhl po Nokii 6710.

N79:
Procesor: 369 MHz
RAM_capacity: 128 MiB
ROM-capacity: 256 MiB (accessible: 50 MiB)
Display:Diagonal: 2.4 "
Nokia 6710 Navigator:
Procesor: 600 MHz
RAM_capacity: 128 MiB
ROM-capacity: 256 MiB (accessible: 50 MiB)
Display:Diagonal: 2.6 "
Samsung GT-i8510 INNOV8:
Procesor: 330 MHz
RAM_capacity: 128 MiB (accessible: 70 MiB), ROM-capacity: 256 MiB, 2.8 "
Mobi
Junior

Odeslat příspěvekod tomopk 21. 9. 2009 22:25

Opíš obšírnejšie požiadavky. Dotykový displej môže byť? Klávesnicu chceš? Normálnu alebo alfanumerickú?
HD2
tomopk
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Kasprik 22. 9. 2009 00:09