Možná to bude problém s
HD Voice. Ten se přenáší i v rámci 2G/3G/VoLTE/VoWiFi ve vlastní síti (Vodafone i T-Mobile, O2 to umí jen u VoLTE), nově občas i do sítě T-Mobile (v testovacím provozu mezi Vodafonem a T-Mobilem). Takže jestli hovor proběhl směrem Vodafone -> T-Mobile a nebyl využit kodek pro HD Voice, tak hovor zněl normálně. Pokud HD Voice využit byl, tak je ten plechový zvuk možný (ale jedná se o chybu), protože HD Voice je naopak krásně čistý, jako kdyby byl člověk hned vedle vás
Jinak ohledně VoLTE mám novinky, snažím se kopat všude kolem sebe. Viz obrázek.
Už jsem psal i na naší firemní podporu (máme Vodafone OneNet), takže čekám na odpověď.
-- 10. 1. 2019 13:45 --Vodafone stále odmítá toto řešit s tím, že oni neprodávají telefony od Honoru. Ale přitom od Huawei ano a to je totožný výrobce. Komunikuji teď s technickým oddělením a docela bych uvítal, pokud byste někdo napsal i svým jménem na podporu (
https://tam.je/twitter) s prosbou o aktivaci položky v telefonu. Věřím, že když nás bude více, tak se tím třeba začnou trochu více zabývat. Díky.
-- 11. 1. 2019 13:42 --Tak hurá (snad)
Odpověď z FB stránek Honoru:
Ahoj Petře, Honor 9 tuto funkci zatím neumí, ale pracujeme na aktualizaci, která funkci zpřístupnila. V případě dalších modelů (H10, Play, 8X) je funkce VoLTE již otevřená. Hezký víkend přeje Honor
-- 11. 1. 2019 15:24 --Tak snad poslední update - odpověď z FB:
Honor Jak jsme zmínili, na této aktualizaci pracujeme
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet