Stránka 1 z 1

Problém s internetem v mobilu | O2

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 11. 2017 16:36
od LuckyCharlie
Zdravím,
už si nevím rady. Přes O2 podporu jsem zkoušel snad vše .. od ručního nastavení také. Řešil jsem to již dříve a problém doposud nebyl vyřešený .. Dnes jsem zaslal žádost o nastavovací sms jak přes tip na mobilu (IVMNASTAV) tak i na stránkách (INTERNET) .. dokonce jsem mluvil i osobně se slečnou, která mi prý zaslala SMS a nic se nedělo ani jedna ze 3 sms co měli přijít okamžitě .. nepřišla. Nevím jestli někdo měl taky takový problém popřipadě jak ho vyřešil ? ..

Mám Lenovo P70

Re: Problém s internetem v mobilu | O2

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 11. 2017 22:49
od oooooooooo
O2 podpora vetsinou radi bludy
Jméno: O2 CZ APN: internet Proxy: <Not set> Port: <Not set> Uživatelské jméno: <Not set> Heslo: <Not set> Server: <Not set> MMSC: <Not set> MMS proxy: <Not set> MMS port: <Not set> MCC: 230 MNC: 02 Typ APN: default (je potřeba vypsat ručně)
Sedi ?