Lenovo S930 - konektor pro jack

O mobilních telefonech značek Lenovo i Motorola

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Galactix 21. 8. 2014 14:09

Dobrý den, zdravím všechny mobiláky,
abych popsal svoji situaci, koupil jsem si telefon Lenovo s930, nekupuju si telefony často a je to pro mě drahá investice jelikož jsem student. Ale stala se mi opravdu nepříjemná věc, poněvadž jsem blbec a kupuju si levná sluchátka, zašantročil jsem si originál Lenovo sluchátka a tak jsem si ze šuplíku vyndal své staré a zapojil jsem je do telefonu. Poté jsem je vyndal a vzpoměl jsem si na to že byli rozbitá, že jack byl nalomený, bohužel po vyndání jsem si všiml že kus jacku zůstal zapojen v telefonu, takže mi asi půl jacku zůstalo v konektoru a nejde vyndat. Zkoušel jsem to sám ale uvědomil jsem si že je to špatný nápad a poslal jsem telefon na reklamaci, prodejce poslal telefon do servisu ale bylo mi řečeno že do konektoru se nezle dostat bez výměny celé základní desky v ceně 4500 KČ... což je pro mě naprosto bez debat, to si nemohu dovolit, takže telefon mi byl odeslán zpět bez opravy. Nečekal jsem že se z takové prkotiny může stát taková bezmoc, telefon je nový a mám opravdu špatný pocit když nefunguje jak má, poslech hudby nepřichází nyní v úvahu. Proto přemýšlím jak to vyndat po svém, napsal jsem do hodinářství, kde doufám že by mohli mít nějaké opravdu malé nářadí se kterým by to šlo vyndat, vím že je to těžké si to asi představit ale kdyby Vás cokoliv napadlo, budu moc rád za jakýkoliv nápad a pokud nějaký nápad vyjde, rád strůjce toho nápadu nějak finančně odměním. Díky a omluvte moji gramatiku.
Galactix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 21. 8. 2014 14:36