aktualizace windows 10 verze 1803

Diskuze výhradně o operačním systému Windows 10

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 15. 5. 2018 13:58

Zdravím
Prosím vás už pro boha co ten Microsoft dělá nebo co si dokazuje nebo už se tam všichni z bláznili :!: :!: :!: :!: :!: mě se taky stahuje aktualizace windows 10 verze 1803 a třeba tady čtu https://www.zive.cz/poradna/windows-10- ... tanswers=1 jaké jsou s tým potíže já jsem ten PC radši vypnul.Dá se ta aktualizace nějak přerušit ? díky
Přílohy
Aktualizace1803.jpg
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eici 15. 5. 2018 14:40

nechaj vypnutý PC už na vždy, alebo prejdi na iný OS :-l
eici
Junior

Odeslat příspěvekod freekarol 15. 5. 2018 22:30

Vypnout Windows Update tímhle programem: https://www.sordum.org/9470/windows-upd ... cker-v1-1/
A nezapomenout zaškrtnout volbu "protect service settings", jinak MS stejně Windows Update zapne(stalo se tak i mně)

Pak budto stahovat aktualizace z MS Katalogu a nebo použít WSUS Offline Update. A nebo neaktualizovat pár měsíců, než bude jistě, že Windows 1803, už jsou v pořádku. Jiná možnost u Windows 10 Home, totiž není. Už se nedá spolehnout ani na nastavení "připojení účtovaná podle objemu dat", které mělo upgradu zabránit(někteří lidi už hlásili, že i tak se jim Windows upgradoval na 1803).
freekarol
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod r34ktor 17. 5. 2018 17:01

Normálně to nainstaluj. Prvotní bugy už odstanila aktializace.

Obecně na mě tato verze zatím dělá dobrý dojem.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hape. 24. 5. 2018 21:46

Určitě neodstranily všechny chyby.