Levná SIMka v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod marvy 17. 10. 2015 12:46

No a SMS jízdenku si přes ně už taky nepošleš,o službu byl prý minimální zájem :hm
marvy
Junior

Odeslat příspěvekod ppavlos 20. 10. 2016 16:50

Rok používám Levnou simku. Ze začátku odepisovali na emaily(info@levnasimka.cz) Teď se ale žádné odpovědi nemůžu dočkat. Již 6 měsícú mě nedošla faktura. Jedině, že by bylo volání grátis.
ppavlos
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 21. 10. 2016 04:53

ppavlos: tak to moc nechapu. A funguje vam ta simka na volani, smsky a data, vcetne odchozich? Takze uz 6 mesicu s ni volate zdarma, kdyz vam za tu dobu neprisla zadna faktura? Nebo jim platite po tu dobu nejaky pausal, i kdyz vlastne nevite, kolik presne mate platit?
A jaky mate u nich tarif? Ted me napada, oni snad nabizeli i nejaky nulovy pausal, nemate nahodou ten? No jestli tu simku mate jenom na testovani a ve skutecnosti z ni nevolate, tak treba proto vam 6 mesicu neprisly faktury, protoze by stejne byly nulove. Ja samozrejme nevim, proto se ptam, protoze to zni zajimave.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod ppavlos 21. 10. 2016 05:14

Používám ji úplně normálně na volání ja i tři moji známí ji také mají a také jim nechodí faktury. Máme všichni nulový tarif.
ppavlos
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 21. 10. 2016 15:30

ppavlos: A ze sem tak zvedavy, a platite neco, za to, co provolate? Asi ne, kdyz vam delsi dobu nechodi zadne faktury, ze? To mi prijde celkem logicke, operator se ma starat, aby posilal faktury. Ostatne bez faktury zakaznik ani nemuze vedet, kolik provolal.

Ja bych se v teto situaci jenom trochu obaval, ze potom najednou se operator probudi a posle souhrnnou fakturu za cele obdobi, po ktere nefakturoval, samozrejme bez jakychkoli prirazek. Trochu by mi vadila tato nejistota.

Jinak neni jeste mozne, ze maji takove podminky, ze odeslou fakturu, az kdyz souhrnna utrata dosahne nejake min. castky, treba 150 kc ja nevim, s tim, ze jste teto utraty v souhrnu zatim nedosahl? Vim, ze tak to sveho casu praktikoval u nekterych zakazniku napr. Vodafone.

Pokud to tak neni, tak volate zrejme opravdu (zatim) zadarmo. Zajimava situace, myslim, ze velice neobvykla, zvlaste u maleho operatora.
Dost by mne zajimalo, co by se stalo, kdybyste tu simku zacal pouzivat jako neomezeny tarif na masivni volani, jestli by stejne neposlali zadnou fakturu. Prece musi neco platit sitovemu opovi, tedy Tmobilu, zvlastni.

PS: Pouzivate na teto simce take data? Diky za odp.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod ppavlos 21. 10. 2016 16:35

V samoobsluze která je jako jedinná funkční (narozdíl od jejich www stránek, které jedou tak týden a pak zase dva měsíce nejsou dostupné)vidím všechy účtované hovory podrobně takže kontrolu mám.Co se týče placení až nad nějakou provolanou hranici tak o ničem nevím, ze začátku chodily faktury i na malé částky. Data nevyužívám. Byl bych rád kdyby se tu podělil o zkušenosti někdo kdo s Levnou simkou volá. Jinak jsem ale spokojený co se týče cen 1,40.- vždy a všude, mezi čísly LS 0,50.- a všude účtování po vteřinách od začátku hovoru.

-- 18. 8. 2017 19:49 --

K 31.8.2017 oznámení o ukončení poskytování služeb.
ppavlos
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků