Adagio Mobile - ukončení poskytování služeb

O virtuálních operátorech

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod guru jára 8. 5. 2015 06:50

T-Mobile může platby za služby vymáhat, smlouvu s prostředníkem uzavřel dobrovolně stejně jako ten prostředník. Je jasné, že se to T-Mobilu hodí do krámu, možná se mu to hodí i přes tu pokutu, co za to dostane. Jenže tyhle pokuty může dávat ČTU opakovaně, takže to T-Mobile dlouho nevydrží a bude muset služby obnovit. Podstatné je podat stížnost ze strany koncového uživatele, aby mohl ČTU zasáhnout.
guru jára
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 5. 2015 06:54

Jenže jestli ji prostředník ať ten či onen třeba okamžitě nevypověděl, pak by nemohl vymáhat nic? O tom jak smlouva mezi operátory vypadá nic nevíme.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Danarr 8. 5. 2015 08:32

Nemohl by vymáhat nic - T-Mobile má smlouvu s virtuálem. Když virtuál řekne že čísla nechce tak je T-Mobile může těžko nechat puštěná. Po koncácích by peníze nemohl vymáhat jelikož s nima nemá smlouvu a po virtuáloj taky ne protože ten požádal o přerušení.
Danarr

Odeslat příspěvekod paty07 8. 5. 2015 10:39

Tohle podle mě platí u šedivek bez diskuzí, ale jde o to, jestli zákon nějakým způsobem nechrání zákazníka virtuálního operátora.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod guru jára 8. 5. 2015 11:32

Zakony chrani i koncove ucastniky pod sedivym operatorem.
https://www.ctu.cz/aktuality/tiskove-zpravy.html?action=detail&ArticleId=10955
Jen se musi zakaznici trochu starat a podat stiznost na CTU.
guru jára
Junior

Odeslat příspěvekod paty07 8. 5. 2015 22:15

No vidíte, tak bych se divil, kdyby na tom byl virtuál hůř než šedivka.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Danarr 9. 5. 2015 04:09

Jenže v tom odkazu se řešila kdo síťák odpojil šedivku na základě svého rozhodnutí a v rámci řešení sporu se šedivkou. O to tady nejde, tady dal pokyn k odpojení provozovatel. Kdyby to bylo tak jak vy říkáte tak není nic lepšího než začít prodávat pod cenou super tarify udělat to jak Adagio předplacenou formou a potom co se mi chytí pár tisíc nebo desítek tisíc lidí tak to vytunelovat a takhle ukončit a nechat starosti na síťákoj. Což je blbost.
Danarr

Odeslat příspěvekod guru jára 9. 5. 2015 05:10

A okamžitým odpojením koncových uživatelů bez dání možnosti přechodu jinam tomu zamezí? Já myslím, že ne. :-) Tady jsou jen trestáni nevinní koncoví uživatelé za neurovnané vztahy mezi operátorem a virtuálním operátorem. I operátor si může nechat od virtuála platit předem a také to tak dělá, určitě mezi sebou mají zálohové platby a konečné vyúčtování.
guru jára
Junior

Odeslat příspěvekod paty07 9. 5. 2015 13:34

Nevíme, jak se platí síťákovi. Každopádně odpojení mělo být ohlášeno aspoň týden dopředu, aby zákazníkům umožnili přejít někam jinam. Sice na stránkách píšou, že zákazníci dostanou ČVOP, ale to neřeší to, že budiou několik dní bez volání.
paty07
Mírně pokročilý

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník