Tesco Mobile v síti O2 - nelze zjistit stav FUP

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dusan.n 15. 9. 2014 07:12

Jsem nováček v používání Tescomobile. Dnes by mi k nim měli přenést číslo. Docela mě rozladilo, že najednou dnes nemám jak zjistit a kolik mi jich ještě zbývá dat v rámci mého FUP.

A) Nefunguje samoobsluha.
https://samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare/sc/
Chtěl jsem se přihlásit přes SMS, zadal jsem telefonní číslo, ale žádná SMSka mi nepřišla. Opakovaně.

B) V samoobsluze k je uvedena možnost přihlásit se přes uživatelské jméno a heslo, ale chybí jakákoliv možnost, jak to jméno a heslo získat, chybí jakákoliv nápověda na toto téma.

C) Nefunguje Hlasový automat: *25
Po zavolání se vždy ozve:
"Vítejte na zákaznické lince Tescomobile. Více informací o nabízených službách najdete na http://www.tescomobile.cz. Děkujeme, že využíváte služby Tescomobile. Hovor bude nyní ukončen."
... a hovor je automaticky ukončen. Opakovaně. :-(

Ještě se ozvu, jak na to budou reagovat. Právě se odeslal dotaz na podporu.
Naposledy upravil Fíla dne 15. 9. 2014 19:38, celkově upraveno 1
Důvod: upraven název tématu
dusan.n
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 15. 9. 2014 07:56

Vše samozřejmě funguje. Teď jsem zkusil.

Takže, až ti to bude fungovat, tak se přihlaš jednorázovým sms heslem a nastav si v samoobsluze přihlašovací jméno a heslo.

Jinak FUP jde zjistit smskou, například ten nejlevnější net je: INTERNET150 S na 999346. Je to zdarma a odpověď během chvíle.

Někdy přenos trvá déle, tak zkus přihlásit jak staré, tak i nové číslo. A někdy se přenos nepodaří nebo je problém, tak je třeba řešit.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ramses33 15. 9. 2014 10:11

Zákaznická linka Tesco má číslo:
841 11 22 55

Email:
podpora@tescomobile.cz
info@tescomobile.cz

Web:
http://www.tescomobile.cz/

První přihlášení do samoobsluhy musíš provést z telefonu se SIM a číslem Tesco na kterou ti pošlou ověřovací SMS. Dál nastavení v samoobsluze jména a hesla pro další přihlášení dle Reku.

Viz:
Přihlášení přes SMS

Vaše Tesco Mobile telefonní číslo
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 15. 9. 2014 12:52

Vždyť píšeš, že by ti k nim teprve měli přenést číslo!
Vyčkej a až celý proces bude hotov, uvidíš ze vše pojede.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod ramses33 15. 9. 2014 13:00

Do samoobsluhy se může přihlásit s číslem , které je součástí SIM karty Tesco. Tam si potom vše zařídí. Po přenosu čísla se samoobsluha nemění, funguje na převedené číslo. Původní Tesco SIM číslo se zruší .
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 15. 9. 2014 16:44

Ony ty aktivace všech služeb k novému resp. přenesenému číslu u operátorů trvají déle, tak 24 hodin. To, že jde volat nebo posílat SMS a funguje internet neznamená, že je vše hotovo.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ramses33 15. 9. 2014 20:57

Ony ty aktivace všech služeb k novému resp. přenesenému číslu u operátorů trvají déle, tak 24 hodin. To, že jde volat nebo posílat SMS a funguje internet neznamená, že je vše hotovo.

Tak ona zde není diskuse o aktivaci služeb, alo o nefunkřní samoobsluze do které se nedá dostat a o tom, že se nedá zjistit zbývající FUP.
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 16. 9. 2014 06:21

Aha... Dnes mi mají přenést číslo... Mno, zjistit FUP na nepřeneseném čísle by nejspíš nedokázala ani věštkyně v TV se sazbou 90 Kč za minutu, ale logicky bych předpokládal, že mu opouštěný operátor žádná data na odchodnou nevěnoval.
Naposledy upravil Fíla dne 16. 9. 2014 22:11, celkově upraveno 2
Důvod: odstraněn urážlivý OT
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 16. 9. 2014 10:41

ramses33 píše:Ony ty aktivace všech služeb k novému resp. přenesenému číslu u operátorů trvají déle, tak 24 hodin. To, že jde volat nebo posílat SMS a funguje internet neznamená, že je vše hotovo.

Tak ona zde není diskuse o aktivaci služeb, alo o nefunkřní samoobsluze do které se nedá dostat a o tom, že se nedá zjistit zbývající FUP.

dusan.n hned v prvním příspěvku píše:Jsem nováček v používání Tescomobile. Dnes by mi k nim měli přenést číslo. ...

I přihlášení do samoobsluhy je služba které může trvat nějakou dobu trvat než bude aktivní u nového čísla.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ramses33 16. 9. 2014 10:58

Přihlášení do samoobsluhy je okamžité, bez prodlevy bez ohledu na to zda je číslo původní nebo převedené, nebo je převáděné. Buď je původní, nebo převedené. Žádná prodleva při přihlášení.
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dusan.n 18. 9. 2014 05:54

Takže ozvali se v 10.00. Problém byl údajně způsobený tím, že se mi právě přenášelo k Tescomobile nové telefonní číslo. Zvláštní, já jsem před tím zkoušel střídavě telefonní číslo z nové simkarty i staré a nemohl jsem se přihlásit s žádným. Po telefonním kontaktu byl přenos zřejmě dokončen a přihlášení proběhlo normálně a začala fungovat i hlasová samoobsluha.
dusan.n
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ramses33 18. 9. 2014 08:18

Kde ti Soudruzi v Tescu měli chybu ?
Budou napravovat.. :-))
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků