Jsem nováček v používání Tescomobile. Dnes by mi k nim měli přenést číslo. Docela mě rozladilo, že najednou dnes nemám jak zjistit a kolik mi jich ještě zbývá dat v rámci mého FUP.
A) Nefunguje samoobsluha.
https://samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare/sc/
Chtěl jsem se přihlásit přes SMS, zadal jsem telefonní číslo, ale žádná SMSka mi nepřišla. Opakovaně.
B) V samoobsluze k je uvedena možnost přihlásit se přes uživatelské jméno a heslo, ale chybí jakákoliv možnost, jak to jméno a heslo získat, chybí jakákoliv nápověda na toto téma.
C) Nefunguje Hlasový automat: *25
Po zavolání se vždy ozve:
"Vítejte na zákaznické lince Tescomobile. Více informací o nabízených službách najdete na http://www.tescomobile.cz. Děkujeme, že využíváte služby Tescomobile. Hovor bude nyní ukončen."
... a hovor je automaticky ukončen. Opakovaně. :-(
Ještě se ozvu, jak na to budou reagovat. Právě se odeslal dotaz na podporu.