T-Mobile se na FB nezná k Mobil.cz (zajímavost)

O virtuálních operátorech

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod speedy 18. 8. 2014 11:52

Dneska mě z mého pohledu pobavila přestřelka na sociální síti mezi jedním zákazníkem a T-Mobilem. Upozornuji, že popis věcí bude čístě subjektivní a logicky je nemám jak ověřit. Z diskuze na Facebooku jako volně přístupnou informaci jsem pořídil Screen (pokud by byla diskuze smazána).

Celé to začalo podle pisatele nefunkčností samoobsluhy po včerejší odstávce. To, že vše nefunguje jak má potvrzuje i profil Mobil.cz na Facebooku. Tazatel se tedy obrátil s dotazem na T-Mobile.

Dovolte mi několik subjektivních komentářů a v závěru vysvětlím co mě na tom pobavilo.

Odpověď jasná my s tím nic neuděláme. Tazatel se ovšem nedal a dál tvrdil, že využívá služeb TM a argumentoval s ČTÚ a nějakými povoleními. Všiměte si, jak byl "problém" předán asi zkušenějšímu člověku. Už to mi příjde úsměvné.
Nevím, ale přece jen argumentace tím co píše web a nekomentovat co píše smlouva je celkem účelové. Další postřeh, všiměte si, že tazatel nedostal ani jednou odpověď na otázku.

A uzavření ze strany T-Mobile "nemůžeme vám pomoct", já bych se zeptal proč? Nemělo by tam být spíše napsáno nechceme Vám pomoct?

Proč jsem to sem tedy napsal, berte to jako já, čistě pro prázdninové pobavení...
- jednak to ukazuje na to, jak se nám velcí operátoři snaží nalhat kolikže tu je vlastně "samostatných" virtuálů
- nebylo by pro TM jednoduší napsat ano nastala chyba.... atd.
- proč se za svůj lowcost stydí a neberou v potaz to, jaké smlouvy mají uzavřené se zákazníky.

Pokud chtěl dotyčný upozornit na nefunkčnost, tak si myslím, že se mu to celke povedlo.
Přílohy
diskuze.jpg
Naposledy upravil Fíla dne 18. 8. 2014 22:42, celkově upraveno 1
Důvod: upraven název tématu
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Loupeta 18. 8. 2014 12:24

Trochu mi to přijde jako když by měl problém nejbližší prodejce škodovky a ty jsi chtěl vyřešení problému po mladý boleslavi.
Loupeta
Junior

Odeslat příspěvekod zdenda321 18. 8. 2014 12:52

pokud smluvni vzth vznikl s T-Mobile, tak ma tazatel tak trochu pravdu. stale to le nic nemeni na faktu, proc se neobratil na mobil.cz a jenom rype.
zdenda321
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 18. 8. 2014 13:04

Jestliže Mobil.CZ=T-mobile a Mafra je v podstatě jen přeprodejce služeb, tak je problém u T-mobile.
Klíčové je - komu patří web a zákaznická linka Mobil.cz a kdo se o ni stará a dosazuje lidi a obhospodařuje web? T-mobile nebo Mafra ?
A je to velký rozdíl od srovnání s nejbližším prodejcem škodovky.
:-)
Reku
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 18. 8. 2014 13:26

Stačí se podívat na profil Mobil.cz na FB, tam nikdo oficiálně nekomunikuje, což si myslím tuhle "přestřelku" spustilo.

Napádá mě podobné srovnání. Když si v trafice koupíte kupon, který bude vadný, tak kde by se měl reklamovat u toho operátora co mu patří? Nebo byste ho reklamovali u toho trafikanta jako přeprodejce služeb?
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 18. 8. 2014 13:29

Tak "já " v tom mám jasno - Mobil.cz a jeho problémy jsou problémy nikoli prodejce, ale MAJITELE A VLASTNÍKA ZNAČKY, komunikačních kanálů a podobně . Raději používám slovo ZNAČKA, protože Mobil.cz a Kaktus pro mě nejsou virtuálové, ale T-mobile a jeho značka.
:-)
Reku
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenda321 18. 8. 2014 13:44

kupon u trafikanta, maso u prodejce a ne u chovatele. logicky v miste nakupu.
zdenda321
Junior

Odeslat příspěvekod freddy158158 18. 8. 2014 14:11

Reku : takže když si pronajmu sít od operatora -budu inkasovat a vykašku se na zakazniky problem je u operatora? ja byt operatorem tak celou sit odstrihnu a je po problemu.jen operatorovi kazi jmeno ;-) ... alespon takhle to podle tebe vyznělo.takže toto je jen na pobavení :-)
freddy158158
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 18. 8. 2014 14:14

No tak on je rozdíl, jestli ten virtuál si jen pronajímá kapacitu sítě a je veden u ČTÚ jako provozovatel (našel jsem, že se vážně musí registrovat) jako například Sazka mobil, Odorik, ČEZ.
Nebo jestli to je velký operátor, který se snaží zbavit odpovědnosti jako BleskMobil, Mobil.cz, Oskarta.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 18. 8. 2014 14:20

Je to úhel pohledu.
Napíšu jiný výklad, než ty, freddy. Aby měl T-mobile klid od ČTÚ, tak vymyslel virtuála nevirtuála a domuvil se s Mafrou, že to bude prodávat a bude to vypadat, jak že. ....
O Kaktusu ani nemluvím .... tam je to zcela jasné.
Takže prodejce dostane zaplaceno za prodej SLUŽBY, kterou ale v celém rozsahu poskytuje T-mobile.
Tak kde freddy vidíš to "své " ? Mám jiný úhel pohledu, který považuji za reálnější, než tvou zjednodušeninu....
A teď k reklamaci masa a kuponů předchozího pisatele zdendy:
Je v tom ohromný rozdíl - obchodník KOUPÍ maso a PRODÁ maso.... Už je to jasné?
:-)
Reku
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 18. 8. 2014 14:25

Ještě jsem trošku hledal a myslím si, že to bude celkem jasné. A souhlasím s Rekem že Mobil.cz, Kaktus, atd. žádní virtuálové nejsou.

Je zajímavé, že písemné dotazy a korespondenci máte řešit s T-Mobilem viz adresa
http://www.mobil.cz/kontakt.aspx

Proč se tedy neobrátit v logice freddyfo na Mafru?
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenda321 18. 8. 2014 14:33

protoze si mafra pronajima i callcentrum. to ale neznamena, ze FB dotazy ma resit T-Mobile podpora.

a k tomu masu. vzdyt "virtual" taky - nakoupi minuty, proda minuty.
zdenda321
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 18. 8. 2014 14:38

A proč písemné dotazy řeší T-Mobile a ne Mafra?
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 18. 8. 2014 14:42

Virtuál nakoupí a prodá minuty, zdeno - treba Tesco nebo Odorik a podobně.
Ale Mafra (pro Mobil.cz) je jen předprodejce nebo lépe řečeno zprostředkovatel služeb a za to má zaplaceno. Stejně Gorila a podobně.
Nebo je to snad jinak ????
Je třeba dobře rozlišovat a ne vše házet do jednoho pytle !!!
:-)
Reku
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 18. 8. 2014 16:23

Uživatel nakoupil u T-Mobile, tak reklamuje u T-Mobile. To že se jejich služba jmenuje Mobil.cz ho až tak tlačit nemusí.
paty07
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: intago a 3 návštevníků