Dotaz, nemá někdo zkušenost, jak spravit, případně proč se to může dít? Dneska jsem převedl číslo pod emtéčko. Dal novou SIMku do telefonu iPhone 7. Nepřišla mi konfigurační SMS, nicméně internet mi funguje. BOhužel pouze na 3G. A to všude, lokalita je Praha a 3G mám i v centru. Děkuji
No právě, mě to občas taky přehodilo na 3G a pomohl jen restart telefonu. Ale podle mě je něco špatně v softwaru O2 a ne v telefonu. A opětovné přihlášení do sítě to spraví.
Nemáte někdo zkušenosti s datovým roamingem u emtéčka při cestování po státech EU? Jde mi o to, že bych rád ověřil zda při cestování po EU budu chytat na emtéčko 4G internet nebo pouze 3G či 2G.
Mám totiž ještě anglickou SIMku a na tu mimo UK chytnu pouze 3G nebo 2G rychlost. Díky.
Byl jsem s Emtéčkem v Polsku, Rakousku a Slovensku a všude bylo 4G. Operátora jsem manuálně nehledal. V Liverpoolu jsem byl jen s orig. O2 a taky 4G bylo, ale spíš v centru města. O kousek dál ve většině případů přes den bylo "H+". Podle mě to je dáno operátorem na kterého se cizí SIM přihlásí. Není na obtíž si to vyzkoušet a regnout se manuálně do jiné sítě v nastavení SIM telefonu.
-- 26. 10. 2017 11:08 --
Viz. ještě reakce na předchozí samo-přehožení na 3G! Psal jsem s tímto stejným problémem na Vodafone kdysi. A bylo mi odepsáno (a dává to smysl) že při každém připojení do sítě na data (změnou dat na WiFi a pak zase na data) se často získá nová IP adresa. Ta může mít blokované některé weby a určitá připojení. Řešení byly dvě. Jedno jak píšete vy - restart telefonu. To bylo na dlouho. Nebo mi poradili v nastavení mobilu přepnout manuálně na 2G, nechat síť načíst (objevilo se písmeno "E" u síly signálu) a pak to přehodit na 4G. Změnila se tím IP adresa a už to jelo OK. U Emtéčka jsem toto nezpozoroval ani jednou.