Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod tttppp40 18. 8. 2017 12:10

quote="lordfrikk"]...... jak je možné, že si mohou dovolit tyto ceny, zatímco konkurence se s cenami pohybuje mnohem výše?[/quote]
No to je trochu záhada. Ale ten kdo zná pravdu, si ji určitě nechá pro sebe. Podle mě, Emtéčko je klíčový pěšák v skryté konkurenční válce velkých operátorů. Já jsem u nich přes 2 roky a to ještě neměli tyto tarify veřejně nabízené (pouze neverejna nabídka). Každopádně přes 2 roky spokojenost na Max.
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 8. 2017 13:27

To rád slyším. Doteď jsem byl u mobil.cz, a vzhledem k tomu, že volám a zprávy posílám jen málo, tak se mi to příliš nevyplatilo. Datová nabídka Emtéčka je opravdu skvělá.
anonymni

Odeslat příspěvekod tttppp40 18. 8. 2017 13:41

Emtéčko je trochu nevýhodné pokud potřebuješ Flat (za 486) ale jinak, nejlepší nabídka na trhu, a na data No. 1
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod risa2000 19. 8. 2017 11:10

tttppp40 píše:Risa2000 : Tohle je správný postup : K inkasu, musíš své bance uvést kterému číslu účtu dáváš svolení k inkasu z tvého účtu a s jakým limitem. Pak když ti to banka potvrdí tak emailem nebo přes samoobsluhu dáš Emtéčku na vědomí, že to mají povolený. Č. účtu Emtéčka je na faktuře. Emtéčku dej na vědomí emailem a oni ti odepisou od kdy budou inkasovat.Na faktuře o inkasu nic není.

Myslím, že teď už stačí v samoobsluze zapnout Inkaso a není potřeba na emtéčko kvůli tomu mailovat. Jinak máš pravdu, číslo účtu je na faktuře (a platí i pro inkaso). U mne stačilo vyčkat a cca 15. si to strhli sami.
Takže abych to shrnul, postup byl následující:
1) V bance povolit inkaso pro účet emtéčka (2107047617/2700)
2) V samoobsluze zapnout službu Inkaso (zadáním svého bankovního účtu)
3) dál už jen čekat :)
Nejdřív přijde faktura, a pak si to sami strhnou.
risa2000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tttppp40 19. 8. 2017 14:39

Jj. Akorát to inkaso začnou provádět tak s cca. měsíčním zpožděním od té doby co to zadáš do samoobsluhy. U mě to tak bylo.
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod jirys 20. 8. 2017 10:48

( Myslím, že teď už stačí v samoobsluze zapnout Inkaso )

Já to tam nikde nevidím v samoobsluze ...
Nemám
jirys
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.kure 20. 8. 2017 13:45

Tohle tam nevidíš?
Přílohy
7A868DE7-3434-40BB-A6AB-E97D83890CD6.jpeg
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirys 20. 8. 2017 14:27

Diky tak toho jsem si nevsim
Nemám
jirys
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 8. 2017 07:33

Mám dotaz:
- pro opětovnou aktivaci v daném měsíci (RESET FUP) se vypne a znovu zapne záložka
Internet, nebo nastavená záložka Internet v mobilu L, M, S, XL?
anonymni

Odeslat příspěvekod tttppp40 21. 8. 2017 10:44

Samozřejmě jedna ze záložek S, M, L, XL.
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod petyo 21. 8. 2017 17:17

Nemám emtecko a chtěl bych se zeptat jestli lze nastavit limit na útratu.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 21. 8. 2017 17:41

nelze. Jen limit, kdy tě to upozorní, že jsi ho utratil, ale služby se ti nezablokují, takže můžeš utratit více
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod tttppp40 21. 8. 2017 17:45

Standardně podle podmínek Emtéčka je max. utrata, po které dojde k zablokování služeb, stanovena na 1000 Kč. Tento limit lze zvýšit až po několika měsících. Údajně lze také snížit.
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod hes26 22. 8. 2017 15:07

Ověřeno. Dojde k zablokování služeb při dosažení útraty 1000 Kč (ale ne v průvěhu hovoru, takže při delším hovoru může být tento limit překročen). Dá se nastavit nižší limit. Toto nefunguje v roamingu, kde operátor dostává data se zpožděním. Limit 1000 Kč je automaticky nastaven na každé sim kartě.
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 22. 8. 2017 16:54

Tak mi dneska na chatu s operátorem bylo řečeno, že nelze provést RESET FUPu. Kolegyně vyčerpala 1.5GB dat, pak si ho vypla a zapla, čímž si zdarma obnovila dalších 1.5GB dat. Ty včera vyčerpala a chtěla si zaplatit RESET, jelikož nechce být do konce měsíce offline. No, ale to nejde. V samoobsluze to hodí chybu a na chatu mi napsali, že to opravdu nejde. Takže do konce měsíce zůstává offline. Ještě mi napadlo, že bych jí současný balíček deaktivoval a aktivoval jiný, ale to nevím jestli půjde a odstřihne si tím možnost v příštím měsíci případně balíček reaktivovat znovu zdarma.
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků