od kodl56 23. 6. 2017 03:58
+4U Mobile
Otázky a odpovědi k nové nabídce
Platí u nových tarifů neomezené volání v rámci T-Mobile?
Ano. Nadále platí, že v rámci sítě T-Mobile voláte zdarma a minuty se vám nezapočítávají do provolaných minut.
Platí u nových tarifů zpomalení dat po vyčerpání datového balíčku?
Ano. I u nových tarifů se vám po vyčerpání balíčku data zpomalí.
Bude se měnit cena M2M, DATA SIM a DATA SIM 2?
Ne. Pro tyto tarify zůstanou původní podmínky.
Jak se dozvím, kdy u mě proběhne změna tarifu a co to pro mě znamená?
Nový ceník tarifů bude platný od 1. září 2017. Dáváme vám tak čas na to, abyste se s novými podmínkami seznámili. Přepínání na nové podmínky proběhne v první polovině července a budete o něm informováni na +4U Mobile Portálu.
Ve většině případů to pro vás znamená, že již od července můžete využívat více volání, SMS a dat za původní cenu tarifu. U tarifů, kde dochází ke snížení dat ze 30 GB na 20 GB, vám zajistíme původní objem dat až do 31. srpna 2017. Jakmile vám přijde SMS o vyčerpání 80 % dat z balíčku, napište nám a my vám zdarma aktivujeme 10 GB balíček.
Budu si moct dokoupit data, když mi 20 GB nestačí?
Ano. Pro zákazníky, kteří budou mít tarif s 20 GB dat, připravujeme možnost přikoupení balíčku s 10 GB dat.
Budou se měnit další položky v ceníku?
Ano. Již od července připravujeme snížení ceny u roamingových balíčků, volání a SMS v rámci EU a také u mezinárodní SMS či SMS do ostatních sítí.
Kdy bude kompletní ceník?
Na kompletním ceníku usilovně pracujeme a zveřejníme vám ho co nejdříve. Od 1. července vás čekají snížené ceny za služby nad rámec tarifů, od 1. září pak nová struktura tarifů.
Co je to roamingová regulace?
Jedná se o nařízení EU, které umožňuje čerpat služby v rámci EU za podmínek jako doma. Na využívání a data jsou ale uplatňovány další parametry, jako je většinová spotřeba v ČR a omezená spotřeba dat. Při překročení spotřeby je pak operátor oprávněn účtovat příplatky.
Vztahuje se na tarify roamingová regulace?
Ne, roamingová regulace se na naše tarify nevztahuje. Jedná se o tarify pro firemní sféru, které jsou určeny pouze pro naše holdingy firem, obchodní partnery, spolupracovníky a jejich blízké. Tarify jsme zaměřili na výhodné podmínky v ČR, které můžete čerpat po celý rok. Věříme, že ušetřené peníze jsou pro vás cennější než útrata v roamingu. Zavedení regulace by bohužel znamenalo několikanásobné zdražení, které nechceme.
Nezvěřejňujete změny pozdě?
Ne. Nové ceny tarifů začnou platit od 1. září, tedy máte informace s více než dvouměsíčním předstihem. Všechny ostatní změny se týkají pouze snížení ceny služeb (SMS, balíčky atd.) za stejných podmínek, tedy nemáme důvod s touto změnou čekat a rovnou vám služby zlevníme.
Jak mám postupovat, pokud chci převést telefonní číslo na jiný z nových tarifů?
Pokud již nyní víte, že budete chtít využívat od 1. září jiný tarif z nabídky, než na který vás chceme přepnout, napište nám to prosím nad kartou svého čísla přes tlačítko Kontaktujte nás.
Je možné zůstat u starého tarifu?
Ne. Od 1. září vstoupí v platnost nové výhodnější tarify, na které převedeme všechny zákazníky.
Je možné získat další číslo s těmito tarify?
Tarify jsou určeny pro naše holdingy firem, obchodní partnery, spolupracovníky a jejich blízké. Pokud tedy jste v blízkém vztahu k našemu spolupracovníkovi, kontaktujte ho. Může vám další číslo zařídit.
Budou se měnit obchodní podmínky?
Ano. Připravujeme změny v obchodních podmínkách, které budou sloužit k upřesnění některých bodů.
Je možné odstoupit od smlouvy?
Ano. Pokud se vám podmínky nelíbí, můžete samozřejmě vypovědět smlouvu. Bez jakýchkoliv sankcí. Stačí poslat požadavek nad kartou svého telefonního čísla.
Plus4U.net, Powered by Unicorn Universe