Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Spike26 22. 10. 2016 13:28

Tompr: ty voe, ty v tom mas sam dobry hokej. Radsi nic nerad a neplet ho.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mirisek 22. 10. 2016 16:44

stubby: nemáš zač
mirisek
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 23. 10. 2016 10:56

Jsem u Kaktusu nový a rád bych se zeptal. Když si koupím jednorázový balíček např. 50min. za 100Kč, tak jaké balíčky a za jakou cenu si budu moct přikoupit během té 30 denní platnosti toho původního balíčku?
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod empty2 23. 10. 2016 11:36

Jakýkoliv jednorázový balíček v jakémkoliv množství, viz. ceník.
empty2
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod hons 25. 10. 2016 18:40

Zdravim,nejdou me posilat sms,nemel jste nekdo taky takovy problem?facebook nemam a nemam i zadny kontakt na kaktus.Jejich stranky jsem prosel,ale nic nenasel-zadny reseni.Dik za odp.hard reset mobilu jsem delal...
hons
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 25. 10. 2016 20:07

Musíš si založit Facebook (klidně nějaký fake profil) a kontaktovat je. Případně to lze pomocí chatu na stránkách Kaktusu (po pravé straně okénko "Potřebuješ píchnout?"). Kaktus je na FB založenej, jestli ho nemáš, tak je to blbý, ale pro komunikaci s nimi je potřeba.
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 26. 10. 2016 04:59

Doporučuji zkontrolovat číslo sms centra. Kaktus má mít +420603052000.
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod hons 26. 10. 2016 06:11

Diky,uz to funguje.To t.cislo pomohlo
hons
Junior

Odeslat příspěvekod bestom 29. 10. 2016 06:53

mám s kaktusem následující problém ,při aktivaci karty se objevila chyba a hláška "něco je špatně a kaktus se ztratil " musel sem aktivaci opakovat se stejnými údaji jako předtím ,pak to proběhlo v pohodě.Vyplnil sem údaje do samoobsluhy ,kam sem se po pár hodinách přihlásil ,ale místo přehledu opět ta samá hláška chyby.Všechny údaje byly vyplněny bez chyby ,stejně jako u předchozích SIM ,které sem aktivoval.
Posílal sem tedy zprávu na facebook ,odpověděli se na to musí podívat technici ,ale od čtvrtka se mě už nikdo neozval,tudíž karta se sice fukční ,ale bez možnosti nakoupit jakýkoli balíček .
máte někdo podobnou zkušenost ?
bestom
Junior

Odeslat příspěvekod empty2 29. 10. 2016 08:06

Vymazat cookies nebo jiný prohlížeč jsi, předpokládám, zkoušel... No technici od T-mob. na to mají docela dlouho... 14 dní tuším...
empty2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod polda 29. 10. 2016 08:12

Blbá kombinace, svátek,sobota,neděle, řešení bude až v pondělí.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 10. 2016 09:32

bestom píše:Posílal sem tedy zprávu na facebook ,odpověděli se na to musí podívat technici ,ale od čtvrtka se mě už nikdo neozval,tudíž karta se sice fukční ,ale bez možnosti nakoupit jakýkoli balíček .
máte někdo podobnou zkušenost ?

Pokud potřebuješ nějaký balíček tak není problém ho objednat přes SMS viz stránky kaktusu.
anonymni

Odeslat příspěvekod dj.kure 29. 10. 2016 10:38

Mobilní appka taky nefunguje?
Oni občas problémy mají, mě třeba zase pro změnu nefunguje zobrazování zpráv ve schránce. Ale už to řeší technici.
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cannon522 29. 10. 2016 11:54

tak že pokud nemám ani nechci FB,tak jsem namydlenej.
cannon522
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků