Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Carllos VoIP 11. 11. 2015 10:28

Také začínám poslední dobou zvažovat odchod od Voocallu. Není to tak dlouho, co jsem zde psal, že celý den všech 5 paušálních čísel, které u nich mám, jsme se nemohly nikam dovolat. Dnes od 6hod ranní pro změnu nefunguje jejich web, takže se nemohu přihlásit ke svému účtu.

Dočasná odstávka web serveru

Zkuste to za několik vteřin znova. Pokud se nic nezmění, kontaktujte prosím technickou podporu (noc@voocall.com).

Určitě za to může ten zákeřný T- Mobile :D
Samsung Galaxy Note 8
Carllos VoIP
Junior

Odeslat příspěvekod hes26 11. 11. 2015 11:24

Wit.cz, mám z loňska nezapomenutelný zážitek z volání na Voocall podporu: operátor byl neskutečně arogantní a drzý a poté, co si na mě vylil zlost, zavěsil. Mému kolegovi v kanceláři, který to celé slyšel, zaskočila svačina.
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod voocall 11. 11. 2015 19:20

Těžko mohu posoudit uvedený případ jelikož neznám podrobnosti a nahrávání hovorů neprovádíme. Pokud máte jakýkoli problém, tedy i se způsobem řešení Vašeho problému našim technikem, obraťe se prosím na naši podporu prostřednictvím našeho webu.

-- 11. 11. 2015 19:53 --

Carllos VoIP: za dnešní dopolední nefunkčnost webu nemůže T-Mobile jak píšete, ale komplikace s aktualizací našeho webu. Od odpoledne web opet funguje na 100%.
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod rmrf 12. 11. 2015 00:24

Tak na mém účtu ve Voocallu se ode dneška zobrazují měsíční poplatky. Včera tam ještě nebyly. Je to vidět za dva měsíce nazpátek. Zdá se, že to ještě není doladěné nebo nemám dobře nastudované VOP. Kupodivu to možná počítá špatně, ale v můj prospěch. Nevidím tam poplatek za všechna naše čísla. Z toho důvodu bych to doplnil také informací o tom, za které číslo je ten konkrétní poplatek. A také informací o zůstatku po ukončení hovoru.
rmrf
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Letadlo 12. 11. 2015 00:33

voocall píše:to Letadlo: stale nemame zadnou reakci na nasi podporu ohledne Vaseho problemu. Proc se na nas neobratite abychom Vas problem vyresili?


Protože mi to antistresový filtr neumožňuje. Nemá smysl rozdmýchávat rok a něco starou věc, když v minulé přímé komunikaci to k ničemu nevedlo a je velká pravděpodobnost, že by to vedlo jen k dalším stresům. Tak, jako vy chce tuhle diskuzi vést mimo ostatní účastníky diskuze, já říkám, že byste měli odškodnit všechny bývalé zákazníky, které jste poškodili. To bude pro důvěryhodnost Voocallu podstatně přínosnější než vrátit dvě stovky jednomu člověku. Ono to totiž zatím vypadá, že jste si tyto jistiny dali do zisku a pak na ně zapomněli. A teď je nemáte šanci najít.

Sina86: OK. No, já jsem k tomu Centropolu šel v době, kdy poskytoval ještě tarif C Energie, kde se platí koruna měsíčně za vedení čísla a koruna padesát za minutu volání. Není to sice po sekundách, první minuta se platí celá, ale to se dá skousnout. Nic jiného, než volání, u nich nemám, rodinu jsem tam také nepřeváděl. U nás v rodině to má rád každý sám za sebe. U těch současných virtuálů mi vadí ty různé vstupní, výstupní a jiné nezvyklé poplatky. V minulosti jsem měl zkušenost s T-Mobilí PPS a je to neuvěřitelné, co vše je v ceně a za jakou cenu to na účastníka vychází.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alkoholixx 12. 11. 2015 01:21

hele letadlo,nechápu,proč teda vytahuješ rok a něco starou věc ?
Když pominu že jsi nebyl schopný si vyřídit reklamaci,měl jsi na to rok a něco čas,tak mi uniká smysl.
Dál se ptám,jaké další konkrétní zákazníky ?
Kdo co proč ?
Jsi mluvčí poškozených ?
Myslím že vaříš z vody.
Kdyby se mě stalo co,údajně tobě,tak je zašlapu do země.
Ne kvůli dvěma stovkám,ale z principu.
p.s. voocall je mi ukradenej,
ale jsem objektivní
a nikdy jsem s nimi žádný problém neměl.

-- 12. 11. 2015 01:23 --

A nejsi ani schopný to řešit po roce a něco,ty filtre !
:-)
alkoholixx
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 12. 11. 2015 11:27

alkoholixx

Hele alkoholixx, ty máš nějaký problém s chápáním psaného textu, nejde ti moc čtení nebo jsi jinak pomalejší?

Každý normální člověk po přečtení posledních 3-4 stránek pochopí, že o žádnou reklamaci nejde a že stejnou zkušenost má kromě mě ještě jeden bývalý zákazník. Když si přečteš všech 12 stránek (raději vícekrát, aby ti něco neuniklo), tak ti dojde, že Voocall se nechoval standardně nikdy. (Ve smyslu co je u telekomunikačních firem pro koncové zákazníky běžné.)

Bys je zadupal do země. Kvůli dvěma stovkám. No jasně. :roll: Ty bud budeš ten, co před kamarády dělá ramena a pak skutek utek, nebo ten, co pro pár korun někoho skutečně do té země zašlape, a pak se diví, že kolem něho stojí tři ozbrojenci a nějaká padesátiletá baba mu dává nepáč, vždyť byl v právu!

Řeknu ti, jak to dělá normální člověk: Vyhodnotí, jestli jemu způsobená újma převyšuje náklady na její řešení, nebo ne. Den má totiž pouze 24 hodin. Nad jednou kachnou u Asiata je běžnější mávnout rukou.

Ale pokud nejsi schopen této základní úvahy, tak to je těžké. To pak budeš kecat o "principech."
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alkoholixx 12. 11. 2015 20:45

Poslouchej ty Éro jedno,
vytrácí se smysl diskuze.
Výraz zadupání do země,byl samozřejmě myšlen s nadsázkou.
Pro méně chápavé:
Důsledně a důrazně,v intencích zákona,
bych trval na vrácení jistiny.
Dal jsem do placu svou zkušenost a nezdá se mi tvůj přístup,no.
To snad můžu ne ?
A o ty dvě kila bych rval proto,aby si operátor uvědomil,že takhle teda ne.
Každý jsme jiný.
Ale nemám rád generalizování.
Já a dalších 8 lidí jsme spokojení,čímž netvrdím že je Voocall best.
Čus Bus
alkoholixx
Junior

Odeslat příspěvekod voocall 16. 11. 2015 11:21

Letadlo se na nás bohužel stále neobrátil abychom prověřili problém, který zde uvádí.
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod wit.cz 16. 11. 2015 11:32

Já myslím, že vám letadlo už odpovědělo. Zaseknutá deska?

Letadlo píše:
voocall píše:to Letadlo: stale nemame zadnou reakci na nasi podporu ohledne Vaseho problemu. Proc se na nas neobratite abychom Vas problem vyresili?


Protože mi to antistresový filtr neumožňuje. Nemá smysl rozdmýchávat rok a něco starou věc, když v minulé přímé komunikaci to k ničemu nevedlo a je velká pravděpodobnost, že by to vedlo jen k dalším stresům. Tak, jako vy chce tuhle diskuzi vést mimo ostatní účastníky diskuze, já říkám, že byste měli odškodnit všechny bývalé zákazníky, které jste poškodili. To bude pro důvěryhodnost Voocallu podstatně přínosnější než vrátit dvě stovky jednomu člověku. Ono to totiž zatím vypadá, že jste si tyto jistiny dali do zisku a pak na ně zapomněli. A teď je nemáte šanci najít.

wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 16. 11. 2015 11:44

Na co potřebujete, aby se na Vás někdo obracel? Máte účetnictví snad, ne? A v něm vidíte, kdo a kolik Vám vratnou zálohu zaplatil, a přesto, že už není Vaším klientem, nebyla mu vrácena. Takže jste ho (všechny, kterých se to týká) okradli. Jednoduché řešení. A ne vyzývat okradené "Haló, tady zloděj který Tě okrad, tak se mi ozvi, a já Tě možná to ukradené vrátím.".
A pokud to v účetnictví nevidíte, požádejte Finanční úřad o kontrolu, a oni Vám to tam rádi najdou.
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voocall 16. 11. 2015 14:21

Dane osobe a vsem ostatnim jsme zde nabidli aby se na nas obratili pokud maji pocit, ze nebylo neco vyrizeno spravne. Zrejme ale exituje nejaky zajem nasi chybu (pokud v tomto pripade existuje) zneuzivat misto toho aby byla chyba napravena. S touto demagogii nelze bohuzel zadny problem vyresit.

Pro ty ostatni - pokud mate nejaky problem, obratte se na nas.
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod anse 16. 11. 2015 21:17

Voocalle, co to tady furt meleš. Já se na tebe obrátila několikrát bezvýsledně. Zálohu do dneška nemám a na emaily neodpovídáš. Asi je nás hodně jak to tak vypadá.
anse
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rmrf 16. 11. 2015 21:55

voocall:

Do výpisu konzumovaných služeb ještě přidejte sloupeček s kreditem zbývajícím po skončení hovoru, prosím.
rmrf
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod voocall 17. 11. 2015 19:21

rmrf: To bohužel není, díky ořezaným provozním datum pro web, momentálně technicky možné.

anse: Pro kontaktování zákaznické podpory použijte prosím výhradně kontaktní formulář, který naleznete na našem webu (dostupný pod menu "Kontakt" nebo pod oranžovou lištou vlevo nahoře).
voocall
Zástupce operátora

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků