Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod paty07 28. 10. 2013 17:12

Petr T. píše:No, hezky to "rozjíždějí". Já jsem tušil, že jim to počáteční charitativní nadšení nemůže dlouho vydržet. Tak pro mě je toto ještě snesitelná podmínka, pokud to za pár týdnů nebudou chtít gradovat dál ...

Ještě by mě zajímalo, když mám pod účtem 2 čísla se společným kreditem, jestli se ta podmínka vztahuje k účtu nebo ke každému číslu.

Je řečeno zákazník, pod tím si představím uživatelský účet. Kdyby napsali číslo, tak mám za to, že myslí číslo.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Reku 28. 10. 2013 22:24

Ještě že tady toto fórum nezmizí, jako u voocall :D
No tak "zmizení" fóra také dost vypovídá. Asi bylo hodně "(ne)vhodných" otázek.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod yndezit 28. 10. 2013 23:26

Seriózně, zeptal jsem na fóru Voocallu, jestli by u callbacku umožnili volbu cílového čísla před dtmf, a po pár týdnech bez odpovědi otázka zmizela.
Naposledy upravil Fíla dne 29. 10. 2013 20:18, celkově upraveno 1
Důvod: necituj předchozí příspěvek
yndezit
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 30. 10. 2013 01:03

No tak to o firmě/službě docela dost vypovídá :D
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod D.roak 30. 10. 2013 20:01

No moc nechápu tu jistinu. Takže pokud v daném měsícich
tu jistinu přesáhnu. budou mi omezeny služby nebo jak to funguje
děkukuji
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 30. 10. 2013 20:28

Ano, přesně tak. Je to jednak kvůli nim, abyste jim neprovolal spoustu peněz, které z Vás pak budou třeba těžko dolovat, jednak kvůli Vám, abyste na konci měsíce nezjistil, že jste provolal celou výplatu.

Když ale chcete volat dál, tak se s nima dohodnete a jistinu si navýšíte.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod dave67 31. 10. 2013 21:27

Mám pár otázek ke kreditu...

1) Ve VOP se píše, že kredit expiruje po 12 měsících, bez rozlišení služby. U VoIP a Callback je uvedeno na jiném místě, že kredit neexpiruje. Jak tedy ?

2) Nerozumím moc tomu, že Callback jde provozovat i s jiným operátorem. Ten mi ale simku udrží aktivní pouze při dobití jednou za rok. Takže budu vesele volat přes Callback, ale stejně si musím dobít i původního opa ?

3) Když přejdu s číslem k Voocallu a budu chtít používat Callback. Stačí mít kredit na Callback, nebo jak se to počítá ? Je pak jedno, jestli volám normálně nebo přes Callback ? Odečítá se to z jednoho "místa" ?
dave67
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 31. 10. 2013 21:56

1) Voocall podmínky postupně přitvrzuje. U callbacku nejprve psali v jejich fóru, že kredit neexpiruje nikdy. Když to pak někdo rozporoval s VOP, tak připustili, že by se mělo dobít aspoň 1x za 2 roky 200 Kč. Teď mají nově ve VOP, že je nutno dobít alespoň 1x za 6 měsíců 100 Kč, jinak bude účtováno 10 Kč za každý měsíc, kdy to nebude dodrženo. Ve FAQ je to ale formulováno mírněji - že by se mělo dobít 1x za 6 měsíců 100 Kč, aby mohl zákazník naplno čerpat všechny výhody (není to přesná citace, nechce se mi to hledat). Což si nutně nemusí odporovat, pokud za "všechny výhody" budeme považovat to, že neplatíme měsíčně 10 Kč :-)

2) Ano. Počítá se s tím, že callback je doplňková služba, tj. SIM jiného operátora nemáte jen a jen kvůli tomu callbacku (já třeba používám předplacenku O2 s tarifem NA!DLOUHO, kde je hodinový hovor do O2 za 6 Kč, takže když potřebuju pokecat dlouze s někým, kdo má O2, volám přímo, když potřebuju řešit něco stručně nebo s jiným opem, použiju callback).

3) Kredit bude jenom jeden (mluvím o jejich předplacené kartě), ale budete muset splnit podmínky té SIM voocallu, které jsou přísnější, než podmínky pro callback na cizí SIM (dobít 200 Kč každé 2 měsíce, jinak poplatek 30 Kč za měsíc).
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod lukas1107 31. 10. 2013 22:06

me prijde divne, ze lidi co uz vyuzivaji jejich callback vubec neinformuji o zmene VOP
lukas1107
Junior

Odeslat příspěvekod dave67 31. 10. 2013 22:19

Děkuji za odpovědi, Voocal tedy škrtám.
dave67
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 31. 10. 2013 22:28

lukas1107: Podle mě ty VOP průběžně stále "ladí", a ani je důsledně neaplikují, spíše jimi zatím jen "straší". Takže nehrozí nějaké vyhrocené střety či dokonce právní spory. Proto nemají potřebu každou změnu hned klientům rozesílat e-maily, SMSkami apod.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod D.roak 1. 11. 2013 07:58

Tarify Voocallmě oslovili,
ČVOP mám , cena výborná
, ale má to že sim zasílají poštou as poštou já mám špatné zkušenosti ztratila mi několik zasilek.
No nemožnost osobně přeevzít sim. Ta kombilace tarifu a předoplacené jistiny. Mi připadá jako kočko pes.
A zatím jsem tu něčetl o zkušenost někoho kdo má ty jejich tarify. A rozhodně nechci dělat průkopníka
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod KarlosDon 20. 11. 2013 09:41

Musím se připojit s varováním k dlouhé řadě nespokojených uživatelů.

Na emailovou komunikaci vůbec nereagují, odmítají zaslat ČVOP. Když se vám po mnoha urgencích přece jen podaří číslo přenést a chcete dle obchodních podmínek vrátit neprovolaný kredit, tak se situace opět opakuje. Znovu hrají mrtvého brouka. Důrazně všechny varuji před jednáním této podvodné společnosti.
KarlosDon
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 12. 2013 14:26

Další změna ve VOP, výpovědní lhůta 6 měsíců. WTF, to si dělají srandu?
anonymni

Odeslat příspěvekod Tompr 10. 12. 2013 15:54

začínaji se pekne zařezávat....
Tompr
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků