1) Voocall podmínky postupně přitvrzuje. U callbacku nejprve psali v jejich fóru, že kredit neexpiruje nikdy. Když to pak někdo rozporoval s VOP, tak připustili, že
by se mělo dobít aspoň 1x za 2 roky 200 Kč. Teď mají nově ve VOP, že je nutno dobít alespoň 1x za 6 měsíců 100 Kč, jinak bude účtováno 10 Kč za každý měsíc, kdy to nebude dodrženo. Ve FAQ je to ale formulováno mírněji - že by se mělo dobít 1x za 6 měsíců 100 Kč, aby mohl zákazník naplno čerpat všechny výhody (není to přesná citace, nechce se mi to hledat). Což si nutně nemusí odporovat, pokud za "všechny výhody" budeme považovat to, že neplatíme měsíčně 10 Kč
2) Ano. Počítá se s tím, že callback je doplňková služba, tj. SIM jiného operátora nemáte jen a jen kvůli tomu callbacku (já třeba používám předplacenku O2 s tarifem NA!DLOUHO, kde je hodinový hovor do O2 za 6 Kč, takže když potřebuju pokecat dlouze s někým, kdo má O2, volám přímo, když potřebuju řešit něco stručně nebo s jiným opem, použiju callback).
3) Kredit bude jenom jeden (mluvím o jejich předplacené kartě), ale budete muset splnit podmínky té SIM voocallu, které jsou přísnější, než podmínky pro callback na cizí SIM (dobít 200 Kč každé 2 měsíce, jinak poplatek 30 Kč za měsíc).