Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod voocall 10. 11. 2015 09:07

Letadlo: Pomohlo by pokud byste nas kontaktoval primo.
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Petr T. 10. 11. 2015 14:38

Tak Letadlo píše, že po jedné urgenci už to neřešil. Rozumím tomu tedy tak, že přímo už vás kontaktoval, a to dvakrát. ;-)
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 10. 11. 2015 15:04

Petr T. pravdu dí. Takže by pomohlo, kdyby se u Voocallu zabývali urgencemi. Naštěstí 200 korun ještě není tak vysoká částka a já ve své prozíravosti jsem nezvolil vyšší. A vzhledem k tomu, že tuto zkušenost jsem dle internetových diskuzí neměl pouze já, řekl bych, že to nebyla pouze náhodná chyba v komunikaci se zaměstnanci Voocallu. Ono taky postup v normální firmě v situaci, kdy nám v účetnictví zůstává nějaká jistina po bývalém zákazníkovi, je ten, že částku ponížím o nějakých 40-50 korun a zašlu ji poštovní poukázkou na jeho adresu, kterou stejně mám ověřenou z minula. (Nutnost platby dobírkou.)
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voocall 10. 11. 2015 17:58

To Letadlo: Pokud mate nejaky nedoreseny problem s vyuctovanim ci jistinou, staci nas kontaktovat. Pokud Vas ale vice bavi sireni pomluv aniz by jste se pokusil s nami dany problem vyresit, zrejme s tim nic nenadelame ;-)
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod rmrf 10. 11. 2015 18:36

To voocall: Co kdyby jste do výpisu přidali měsíčně odečítané položky, jako je zmiňovaných 10 Kč a 1 Kč? A taky byste tam mohli do řádky přidat aktuální zůstatek po skončení hovoru. Je to tak náročné? Jiní operátoři to běžně dělají.
rmrf
Junior

Odeslat příspěvekod hes26 10. 11. 2015 18:59

Tak pozor. Voocall mi dluží vratnou jistinu. Po žádosti o její vrácení mi asi po měsíci a půl! přišel od nich e-mail, že mám dodat všemožné kódy a údaje. Ty dostali a od té doby nereagují na žádnou urgenci! Letadlo má pravdu!
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod voocall 10. 11. 2015 19:23

Pokud má zákazník nějaký problém, je obvyklé že daný problem řeší přimo s operátorem. Ono to ani nijak jinak nejde. Pokud tedy nějaký problém opravdu máte, obraťte se na nás přímo. Jsem si jistý, že daný problém obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti. Pokud nás nekontaktujete, je zřejmé, že tu jen kolektivně kalíte vodu ;-)
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod paty07 10. 11. 2015 20:15

Pokud se to stalo více zákazníkům, posílali urgence a u Vás ticho po pěšině, tak to není zbytečné kalení vody, ale reklama na jednání s Vašimi zákazníky.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Letadlo 10. 11. 2015 20:19

Schválně jsem ještě teďka hledal fakturu od objednávky služeb a je to už více jak dva roky. Rušil jem to nějaký měsíc potom. Volací jistinu jsem už tehdy odepsal poté, co jste nijak nereagovali. V podstatě jsem zpětně rád, že mi výpověď byla vůbec umožněna. Dneska dávám Voocall jako historku k dobru, když se mě někdo ptám, co i myslím o virtuálních operátorech. Třeba v porovnání s Odorikem.

To, že se tady oháníte pomluvami a "čeřením vodou" beru jako typický úskočný manévr. Hřešíte na to, že to byly jen dvě stovky a člověk to poté, co s vámi nešlo komunikovat, nad tím mávl rukou. Pochopitelně kdyby to bylo řádově víc, tak bych podal trestní oznámení a dneska bych se tomu nesmál.

Zákazníků takto postižených je evidentně více. Voocall musí mít šílený bordel v účetnictví, když mu tam tyto nevyplacené zálohy nikde nesvítí. Prostě je všechny najděte a ponížené o poštovné zašlete majitelům. Pak by se dalo hovořit o tom, že se u Voocallu chytli za nos.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sina86 10. 11. 2015 20:52

Já mám Voocall jako operátora už 2 roky a předtím jsem jej používal jako VOiP a callback ke svému TWIST číslu u TM. Nemůžu si moc stěžovat. Účtování po vteřinách sedí, ceny nízké. VOiP pokud jej máte nastavený v telefonu nebo i v počítači (což často používám, protože můj prastarý Galaxy Nexus jsem nikdy uspokojivě nerozchodil s VOIP jakýmkoli klientem či kodekem) se účtuje společně s vaším běžným číslem. Když člověk volá na infolinku dovolá se hned živému člověku (pravda většinou lehce otrávenému, ale celkem ochotnému) a ne stupidnímu automatu, kde se proklikává půl hodiny různými nabídkami. Jen jednou mi naúčtovali data, která jsem prosurfoval poslední den v měsíci večer do dalšího měsíce. Prý za to může Tmobile, nevím je to asi možné. Každopádně pokud srovnám Voocall a Tmobile, je Voocall naprosto super!
Sina86
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Letadlo 10. 11. 2015 21:33

Já netvrdím, že jejich služby nefungují. Ono je to v podstatě T-Mobile, že. Důvod k odchodu před tím rokem a něco/dvěma lety bylo především fakt, že docela čachrovali s tarify a objevili se lepší nabídky. Přešel jsem k Centropolu, kde volám v podstatě za stejné peníze a s jen korunovým měsíčním tarifem. Ta jejich podpora byla taky mrzutá. Siťovým oprátorům se nedá vyčíst to, že své brigoše v kólcentrech mají vycepované tak, že nikdy nejsou nevlídní a i když vám nijak nepomůžou, tak se alespoň vždy zeptají, jetli vám ještě s něčím můžou pomoct. K ničemu, ale je lepší, když vám nepomůže mílý člověk, než že vám nepomůže nevlídný člověk. A srovnávat T-Mobile A Voocall, záleží kterou nabídku. T-Mobile v PPS je bezproblémový. Každopádně napište zkušenosti, až budete odcházet jinam.

A nechci být zlý, ale byl jsem tady nařčen z pomluv a kalení vody, což mě trochu dráždí, první příspěvek po registraci a hned pozitivně hodnotící služby kritizované společnosti? To na internetu nepůsobívá zrovna nejlépe.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alkoholixx 10. 11. 2015 21:34

Musím se Voocallu zastat.
Jsem u nich cca tři roky a nikdy jsem neměl žádný problém.
Atˇuž s účtováním nebo službami.
Službu jsem zřídil dalším 8 lidem a nikdy se mi nestalo,že by si na cokoliv stěžovali.
Tím nechci říct,že se to nemůže někdy stát.
Nic na světě není dokonalé,že :-)
alkoholixx
Junior

Odeslat příspěvekod voocall 10. 11. 2015 22:59

to Letadlo: stale nemame zadnou reakci na nasi podporu ohledne Vaseho problemu. Proc se na nas neobratite abychom Vas problem vyresili?

Nikdy jsme nedelali zadne obstrukce s ukoncenim sluzeb. I dnes muze kazdy nas zakaznik odejit ze dne na den bez jakehokoli postihu a ani nas k tomu nepotrebuje jelikoz si vse obstara sam na svem uctu.
Naposledy upravil voocall dne 11. 11. 2015 18:44, celkově upraveno 5
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Sina86 10. 11. 2015 23:05

Letadlo píše:A nechci být zlý, ale byl jsem tady nařčen z pomluv a kalení vody, což mě trochu dráždí, první příspěvek po registraci a hned pozitivně hodnotící služby kritizované společnosti? To na internetu nepůsobívá zrovna nejlépe.


Účet jsem si založil na mobilmanii už dávno abych občas obohatil diskusi svým názorem. Na stránkách mobilmanie mě zaujalo tohle vlákno ve fóru, protože voocall dlouhodobě používám. Nevím proč tu mám datum registrace dnešní, asi jsem se na fóru ještě nikdy nepřihlásil.

Před nějakým časem jsem zkoumal nejlevnějšího virtuála a byl to Odorik, 30 korun měsíčně neúčtuje když provoláte za měsíc určitý obnos a o těchto 30 korun je pak levnější než Voocall. Jinak má ceny i účtování po vteřinách stejné s Voocalem. Voocall má zase lepší svoje stránky, které jsou přehledné. Jiní virtuálové nabízí i měsíční paušály ve formě balíčků minut, které vyjdou lépe, ale většinou je v tom háček, že účtování není po vteřinách a samozřejmě když minuty neprovoláte, míň neplatíte a minuty propadnou. Takže úspora je to jen velice teoretická.

Samozřejmě že centropol nebo třeba ČEZ, pokud od nich odebíráte i energii a přejdete s celou rodinou, kde si pak voláte zadarmo je často mnohem výhodnější. Jestli budu k podobnému virtuálovi přecházet, dám určitě vědět, jestli jsem svoje 400 za jistinu dostal zpátky :-) .
Sina86
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 11. 11. 2015 08:47

Teda já čumím, jak se dokáže operátor vyjadřovat na veřejném fóru. Ale v tomto případě to není poprvé, i na twitteru jsem se často divil jejich tweetům. Zákazníky osočuje z pomluv, když tady několik lidí popsalo, že je přímo kontaktovalo a dál se nic nedělo. Na svého WS partnera, v jehož síti poskytuje služby, uvádí, že by nejraději dávno utekli jinam. Takovej ten styl "všichni jsou na ně prostě zlí a oni jediní dokonalí" se mi teda vůbec nelíbí. Nikdo je do telco businessu nenutil snad, ne?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků