Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Petr T. 24. 5. 2016 18:32

Nicméně jednatelem a jediným společníkem v obou firmách (CANISTEC s.r.o. a MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.) je stále tentýž člověk (Tomáš Urbánek), adresa je také pořád tatáž.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 24. 5. 2016 19:28

Jasně, ale z pohledu práva (tedy i soudů) se jedná o dvě různé osoby. Čili tam klidně nějaké finanční čachry a machinace proběhnout mohly.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marnie 18. 6. 2017 18:37

Zdravím,
najde se tu ještě někdo, kdo používá Voocall na mobilní VOIP? Jak řešíte posílání SMS? :-)
Marnie
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 25. 10. 2019 17:35

Tak to vypadá, že problémy s podporou, vracením jistot a nespolehlivostí Voocall dostihly a zlomily mu vaz. Vypadá to, že mobilní služby už ani nejdou objednat (minimálně přes jejich webové stránky), odkaz na ceník z webu zmizel (samotný ceník se tam stále nachází, ale člověk musí znát jeho adresu) a celkově se celá prezentace tváří, že virtuál snad ani nebyl.

Co by mě ale zajímalo je, že dle databáze ČTÚ jejich číselný příděl je přidělen pouze do konce tohoto roku. Co by se stalo s koncovými uživateli, kdyby se rozhodli svá čísla již neobnovovat?
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr T. 25. 10. 2019 18:26

Když se dívám na číslo naší firemní pevné linky, tak to má O2 taky přidělené jen do 31.12.2019, tak možná v tom není nutné hledat nějaký potenciální průšvih.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Vasil 25. 10. 2019 21:56

Letadlo píše:Tak to vypadá, že problémy s podporou, vracením jistot a nespolehlivostí Voocall dostihly a zlomily mu vaz. Vypadá to, že mobilní služby už ani nejdou objednat (minimálně přes jejich webové stránky), odkaz na ceník z webu zmizel (samotný ceník se tam stále nachází, ale člověk musí znát jeho adresu) a celkově se celá prezentace tváří, že virtuál snad ani nebyl.

Co by mě ale zajímalo je, že dle databáze ČTÚ jejich číselný příděl je přidělen pouze do konce tohoto roku. Co by se stalo s koncovými uživateli, kdyby se rozhodli svá čísla již neobnovovat?

uz jsem skoro 2 roky z odorikem. a jsem v poho (byl, az Vodafon od ktereho jsem utekl pred 6 lety k virtualum koupil UPC :grr: )
Vasil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Letadlo 26. 10. 2019 01:21

Petr T.
Doufejme. Kyslík je ale neporovnatelně větší firma a hlavně je ze svých telekomunikačních aktivit v zisku, což bych si tipnul, že MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o. ani být nemusí. Za každé registrované číslo se kdysi, myslím, platilo ČTÚ korunu (za rok?), tak to úplně levné není.

Vasil
Jasně, já od nich utekl pár měsíců poté, co to v roce 2013 spustili. Tehdy ještě nedělali problémy. (Jen mi nikdy nevrátili zaplacenou volací zálohu.) Ale odportoval jsem si jedno číslo z jejich přiděleného rozsahu. Teď ho mám u MOBIL.CZ, ale prošlo si mnoho operátory. Jde mi o to, co by se s ním stalo, pokud by jim ČTÚ tento rozsah odebral.

-- 3. 1. 2020 02:06 --

Tak příděl čísel v řadě 771 xxx xxx byl v databázi ČTÚ vymazán, více na [url=https://www.ctu.cz/vyhledavaci-databaze/pridelena-cisla-a-kody?form_id=pridelena_cisla_a_kody_page_search_form&signpost_number=0&find_number=0&bussinessman_find=0&textfield_input=771771771&find_number_submit=Hledat&format_number=0&bussinessman=0&pick_date_type=0&date[date]=03.01.2020]odkazu[/url].

Na mé číslo se normálně dovolám, funguje. Co to ale znamená třeba pro přenos čísla k jinému operátorovi a tak, to nemám tušení.

Každopádně Voocall definitivně skončil.

-- 3. 1. 2020 02:09 --

Odkaz ještě jednou.

(Proč systém sloučí příspěvek k předchozímu a pak mi jej nedovolí upravit [kvůli stáří]?)
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků