Voocall v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod smajlik2 20. 11. 2015 07:32

Když je na účtu záporný kredit za jak dlouho ho voocall úplně zruší?
smajlik2
Junior

Odeslat příspěvekod hes26 20. 11. 2015 19:46

Fofrem dobíjej. U mě jim stačil jeden jediný den, kdy se po stržení udržovacího poplatku dostal účet asi dvěma korunami do mínusu a hned mi číslo nenávratně zrušili. Dostali ode mě informaci, že dobíjím převodem z účtu, ale na připsání peněz nepočkali a okamžitě rušili.
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod voocall 27. 11. 2015 17:58

hes26: můžete nam prosím přes naši podporu sdělit o jaké číslo šlo? Správně by měla být lhůta od notifikace. Rádi bychom tedy případ prověřili a pokud se jedná o chybu abychom ji opravili.

Děkujeme,
voocall
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod hes26 30. 11. 2015 13:39

Chybu už nenapravíte. Na žádost přes kontaktní formulář o znovuzapojení čísla do sítě jste mi odpověděli, že číslo již připojit nelze. Na doporučeným dopisem zaslanou reklamaci jste se vůbec nenamáhali odpovědět. Číslo bylo po půl roce znovu objednáno a odportováno. Stálo mě to sice zbytečné peníze, ale číslo mám a jsem bohatší o zkušenost, že na trhu mobilních komunikací je třeba si dávat velký pozor. Přijít o číslo není jen tak. 8-)
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 30. 11. 2015 14:26

To je fakt celkem mazec, jak tady čtu vaše zkušenosti.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glock69 30. 11. 2015 19:57

Voocall mění od Nového roku podmínky. Týká se to i služeb callback (bez sim od Voocallu)?
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod voocall 1. 12. 2015 18:36

Pokud u předplacených služeb dojde k poklesu kreditu do záporneho zůstatku, je zaslán informační email s upozorněním, že služba bude zrušena za 30 dnů pokud nebude v této lhůtě navýšen kredit tak, aby byly splněny podmínky pro další poskytování služby. Pokud tedy zákazník lhůtu nedodržel, došlo zcela oprávněně ke zrušení služby.

Daného zákazníka jsme zde vyzvali aby se na nás obrátil abychom prověřili jestli nedošlo k nějaké závadě v daném procesu. Nabídky nebylo využito. Je pravděpodobné, že zákazník v tomto případě nesplnil podmínky pro poskytování služby a tudíž došlo k oprávněnému zrušení služby z důvodu porušení smluvních podmínek poskytování dané služby.

Veškeré řádně podané reklamace jsou z naší strany vyřizovány v zákonné lhůtě. V opačném případě bychom porušili zákon a mohli být dle zákona postiženi regulátorem.

-- 1. 12. 2015 18:38 --

Od 1.1.2016 se obchodní podmínky ani ceník nemění. Žádná změna není ani plánována. Bude ale doplněna možnost úhrady vyúčtování inkasem a rozšířena nabídka o zákazníkem volně konfigurovatelný tarif, mimo jiné s balíčky dat až do 10GB.
Naposledy upravil voocall dne 1. 12. 2015 19:33, celkově upraveno 1
voocall
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod glock69 1. 12. 2015 19:15

Díky za odpověď.
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod hes26 3. 12. 2015 22:10

Zákazník je bývalý zákazník a není již co řešit. Když jste řešit měli, dělali jste mrtvýho brouka. Jestli regulátorem myslíte ČTU, tak tam mi poradili se sepsáním reklamace, na kterou jste vůbec neodpověděli, ač byla zaslaná doporučeně. Na ČTU mi také řekli, že je u nich možné podat námitku proti vyřízení reklamace, ta bude v mém případě vyřízena v můj prospěch, protože operátor nemůže jen tak zrušit číslo, je na to určitý postup a lhůta, kterou Voocall nedodržel, jenže: ČTU nemá možnost donutit operátora znovu zapojit číslo. To může udělat až soud. A kdo by se kvůli takové blbině soudil, žejo. Takže asi tak.
hes26
Junior

Odeslat příspěvekod anse 6. 1. 2016 18:28

Pro všechny, kteří se nedočkali vrácení volací jistiny od Voocallu (Canistec s.r.o.): pomohlo mi obrátit se na ČTU. Peníze byly docela rychle na účtu.
anse
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glock69 24. 5. 2016 12:15

Funguje vám Voocall callback? Nějak mi zase nejde a nedostanu se ani na jejich stránky.
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod radek_03 24. 5. 2016 13:24

Voocall už zkrachoval, zbytečná stupidní služba neměla šanci přežít.
radek_03
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 24. 5. 2016 14:21

No, já se teď na jejich stránky dostanu, a vypadá to, že bych se i dovolal (zpětné volání vyzvání). Za nějaký největší výpadek v dějinách lidstva se omlouvali e-mailem v pátek (20.5.).
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod glock69 24. 5. 2016 17:35

Tak už mi všechno taky funguje. Jenom když jsem potřeboval dost nutně volat, tak ni... Měl jsem smůlu. Co mne štve, je skutečnost, že na e-mailový dotaz žádná odpověď a infolinku, co jsem našel zde fóru, nikdo asi neobsluhuje.
To že zkrachovali, je někde z veřejných zdrojů?
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 24. 5. 2016 18:45

Nevím jestli zkrachovali, ale minimálně se potichu změnila provozující právnická osoba.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků