Poplatky u virtuálů - přenos čísla, aktivace apod.

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ViR 28. 6. 2013 00:30

pedro-81cz píše:Nenašel jsem nikde info z Ha-loo mobil, kolik si účtují, když by chtěl zákazník přenést jejich číslo do jiné sítě. V podrobném ceníku mají - přenos čísla 0,00 Kč. Otazné je, zda se to vztahuje do jejich sítě / z jejich sítě / oba směry.

Obojí je zdarma. Dotují to.
ViR
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kofol 14. 7. 2013 15:00

Máte někdo informace, kolik stojí odportování čísla u Voocallu? V ceníku je položka "portace" - 300 korun, nenašel jsem ale informaci, zda to je jen za příchod, nebo i odchod.
Kofol
Junior

Odeslat příspěvekod EliteGun 14. 7. 2013 15:53

Portace je "odchod" i "příchod"
EliteGun
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Spike26 14. 7. 2013 16:34

Elite: ze je odchod placeny vis jiste,nebo jenom spekulujes?
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EliteGun 14. 7. 2013 16:43

Jak to má Voocal nastaveno by mělo být ve VOP nebo ve smlouvě
EliteGun
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Spike26 14. 7. 2013 16:48

No on tam ma prave napsano,ze za portaci 300,- myslel jsem,ze jsi treba prenasel od nich a vis to stopro.

-- 14. 7. 2013 17:49 --

Jeste by me zajimalo,jak je to s prenosem,kdyz ma voocall 2 mesicni vypovedni lhutu.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kofol 14. 7. 2013 19:49

Ono právě Voocall ve VOS o přenosu telefonních čísel má pouze odstavec, který se věnuje špíše přenosu čísel k nim, než naopak:

Přenesení čísla

Zákazník může uzavřít smlouvu s přenesením svého čísla od jiného Poskytovatele. V případě přenosu účastnického telefonního čísla z jiné mobilní sítě obdrží Zákazník do 7 pracovních dnů kód přenosu (KPČ, PAC kód) formou SMS zprávy, následně předá kód přenosu svému stávajícímu operátorovi, poté Zákazník obdrží do 10-ti pracovních dnů SMS zprávu nebo e-mail s potvrzením o uvolnění jeho účastnického telefonního čísla a do 14 dnů obdrží SMS zprávu nebo e-mail s datem přenosu.

Přenesením čísla Zákazníka do jiné sítě je Smlouva ukončena.

Přenositelnost čísla je podrobně upravena opatřením obecné povahy vydaným ČTÚ.


A pak ještě k výpovědi smlouvy:
Každá ze smluvních stran je oprávněna i bez udání důvodu Smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou vypovědět Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počítá se od prvního dne měsíce, který následuje po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně, není-li dohodnuto jinak.

(...)

V případě přenosu telefonního čísla od Poskytovatele do jiné mobilní sítě se Smlouva ruší v den portace.

Při skončení Smlouvy bez přenosu telefonního čísla od Poskytovatele do jiné mobilní sítě zůstává telefonní číslo u Poskytovatele a Zákazník na telefonní číslo ztrácí jakékoli nárok ukončením Smlouvy.


Nepíše se tam ani jak to zákazník má provést. Jestli jim má poslat e-mail, nebo zavolat na infolinku, nebo zdali to jde udělat zadání KPČ přímo ve webové administraci. A v ceníku je prostě:

Přenesení čísla (portace) 300Kč


Ve FAQ sice píšou:
Nechci se uvázat. Na jak dlouho je smlouva uzavřena?
Výpovědní lhůta je 2 měsíce a začíná běžet 1. den následujícího měsíce po podání výpovědi. Výpověď nemusíte zasílat písemně, službu můžete kdykoli ukončit zde na webu pod Vaším účtem. V případě přenosu čísla k jinému operátorovi je smlouva ukončena ke dni přenosu čísla. Případný zůstatek jistiny Vám poukážeme na bankovní účet. Za ukončení smlouvy neúčtujeme žádné poplatky, pokuty či penále.

Ale kdo ví, jak je to myšleno?
Kofol
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 14. 7. 2013 21:16

To chce zkusit a uvidime :) myslim,ze za ten mesic uz urcite nekdo prenasel.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Reku 14. 7. 2013 22:08

Na stránkách Voocall je diskuzní forum - ptejte se tam, majitel odpoví.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Kofol 19. 7. 2013 15:31

Na foŕu Voocallu byly zodpovězeny myslím zde nejdůležitější položené dotazy.

Uvolnění telefonního čísla by mělo být zdarma jak z vlastní řady 77177xxxx, tak čísla portovaného (tedy ne něco ve stylu Relax Mobilu). Nějaký speciální proces k tomu nemají (speciální funkci v správcovském rozhraní, styl SMS jako Tesco M., Blesk a jiní), člověk jim buď KPČ a číslo účtu, kam chce vrátit zálohu, má zavolat na telefon 771771772, nebo napsat e-mail na portace@voocall.cz. Za sebe bych asi spíš volil ten e-mail, jelikož tak alespoň nemůže vzniknout chyba přeslechnutím. Zajímavé je, že nepsali, co všechno chtějí vědět. Jestli třeba ještě nechtějí v e-mailu poslat PUK pro potvrzení nároku. To bych si pak mohl převádět číslo od každého, jehož e-mailovou adresu znám.

Pokročilejší automatizace by měla přijít ze zavedením nového systému přenosu čísel na konci léta.

Více na https://www.voocall.cz/forum/viewtopic.php?f=15&t=945

Tak kdybyste to někdo chtěl zkusit, ocenil bych potvrzení, že to nebyl problém. Přenosům zdar.
Kofol
Junior

Odeslat příspěvekod Tompr 19. 7. 2013 21:18

ono mas jedno jestli jim das 300kč při příchodu nebo odchodu :) ale u Relaxu mas rok bez paušalu oproti voocollu
Tompr
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 18. 8. 2013 11:12

Omlouvám se, jestli už podobné dotazy zde na fóru jsou zodpovězeny. Něco jsem našel, ale ...
Pokud moderátorům vadí větší rozsah dotazu (nechtěl jsem kouskovat dotaz do více vláken), pak prosím o případný přesun do samostatného vlákna.

1. Jak často mohu měnit mobilního operátora, jestliže nemám smluvní vztah na určitou dobu - využívám služeb předplacené karty?

1b.Jsou s případným definitivním ukončením platnosti určitého čístla/SIM karty (karty, kterou nepřevádím dál) spojeny nějaké povinnosti?

2. Za přenos čísel se občas platí. Cenu určuje operátor od kterého odcházím, nebo ten ke kterému přecházím?

3. Koukal jsem na web a prý se bude od 1. 9. 2013 využívat jiný styl přechodu od operátora k dalšímu - to platí pro všechny?

4. Je nějaká maximální částka ... resp. jak se tyto částky pohybují (přechod od O2)?

5. Chci přejít od O2 jinam. Chtěl bych ale zůstat v síti O2 (důvodem je pokrytí). Provolám měsíčně tak 200-300,-Kč, využívám 3SIM v rámci rodiny - tyto provolají měsíčně kolem 150,-Kč. Na dvě SIM bych chtěl aktivovat NET. Nepotřebuji zásadní rychlost a množství dat, jde mně hlavně o stálou přítomnost internetu i po vyčerpání limitu. Co koukám, tak třeba Bleskmobil, ani Tesco-Mobile nemají. Dostalo se mi doporučení na Bonerix - ovšem zde nikoho neznám/nemám. Nějaké rady, informace a doporučení?

Předem díky všem, kteří si najdou čas na korektní odpověď.
S pozdravem MgX
MgX
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spike26 18. 8. 2013 11:27

1. Operatora muzes menit porad. Neni to nijak omezeno.
1.b Myslim, ze nekdo ma v podminkach, ze muze pozadovat vraceni sim karty. Ale jestli se opravdu vraci nevim.
2. Poplatek si uctuje novy operator. Ale ne vsichni si ho uctuji. Je to tak 50/50. Vetsinou se plati, kdyz prenasis k virtualovi.
3. Ano, pro vsechny.
4. Kolem 200,-. Vzdy to maji jasne psane v podminkach.
5. Blesk a Tesco jsou predplacenky a muzes od nich kdykoliv odejit. U Bonerixu budes mit klasicky pausal a podepises smlouvu na dobu urcitou, tak to uz si musis rozhodnout sam. Ja bych asi volil Tesco, ale jinak mam Vodafone :)
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod van01 11. 3. 2014 16:47

Ahoj,

chci platit jen to, co provolám, bez pevných měsíčních poplatků a bez smluv na 2 roky. Teď mám Bleskmobil (2,50 Kč/min), avšak jsem si všiml, že někteří operátoři nabízí volání i pod 2 Kč, tak mě napadlo přejít k jinému.

Doslechl jsem se, že někteří operátoři mají poplatky za odchod nebo i příchod. Opouštěný operátor prý chce od nového operátora zaplatit peníze (300 Kč) za přenos čísla. Nevíte, je tomu tak vždy? Je ta částka (300 Kč) pevně daná zákonem, nebo každý operátor si ji stanoví jak chce? Měl bych se některým operátorům vyhýbat, protože mají tento poplatek vysoký (ať už ho požadují po mně, nebo po novém operátorovi)? O těchto poplatcích nikdo moc nemluví, často jsou napsané malým písmem na konci dvacetistránkové smlouvy.

Utratím měsíčně 50-100 Kč, tak bych nerad kvůli pár halířům za minutu platil při odchodu navíc svoji půlroční útratu. Je stejně zvláštní, že tento poplatek existuje. Ještě zvláštnější je, že přenos čísla trvá 4 dny, zatímco v jiných zemích trvá pár minut nebo do dokonce sekund.
van01
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 11. 3. 2014 16:54

Poplatek za preneseni cisla si operatori uctuji vzdy mezi sebou, ale nekdy ti ho opravdu nauctuji. Velka trojka + nejsilnejsi virtualove ho nepozaduji, ti ostatni to maji pripadne v ceniku uvedene, lisi se totiz i castka.
ze.us
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků