Poplatky u virtuálů - přenos čísla, aktivace apod.

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod petyo 11. 3. 2014 17:46

Tak pokud provoláš měsíčně max. 40 min. u bleskomobilu tak kolik chceš ušetřit? U Oskarty ušetříš měsíčně maximálně 20,-Kč, u Opencall ušetříš maximálně 28,-Kč, u Centropolu maximálně 40,-Kč. Při útratě 50,-Kč je úspora poloviční. Divím se, že ti stojí za to sem i psát takový dlouhý příspěvek. Jinak Oskarta nebo Centropol žádné poplatky za příchod ani odchod nemají.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod Terminator3 11. 3. 2014 17:52

2petyo - klasickej ceskej přístup - radši budu investovat hodiny a hodiny času do toho, abych ušetřil 50 Kč měsíčně, než abych si radši mnohem více pěně z v tomto čase vydělal ;-)
Terminator3
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod van01 11. 3. 2014 20:25

Podle mě jde o princip. Když si lidé jako vy říkají - nic moc neušetřím, proč se namáhat změnou poskytovatele, to je možná jeden z důvodů, proč ceny volání v ČR posledních 10 let byly tam kde byly.

Prozatím jsem u Bleskmobilu za rok utratil 1200 Kč. S novým operátorem bych třeba ušetřil 400 Kč ročně. Kdyby změna operátora byla na 1 kliknutí, tak mi to kliknutí za 400 Kč stojí. A třeba tato diskuse motivuje někoho dalšího, aby si to taky změnil.
van01
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 11. 3. 2014 20:42

Tak to už je lepší backcall - voocall.cz a odorik.cz - hned od začátku po vteřinách, simku měnit nemusíš. Pokud 70-80% hovorů je na opakující se čísla, vše přednastavíš a voláš reálně za 1,3 koruny a bez závazku.. a mezi tím se uvidí, co přijde lepšího ...
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 3. 2014 15:00

van01 píše:Podle mě jde o princip. Když si lidé jako vy říkají - nic moc neušetřím, proč se namáhat změnou poskytovatele,
Ano, je to asi tak. Ono se ale nedá něco ušetřit pouze na změně mobilního operátora. Šetřit se dá na mnohých jiných věcech např. na změně pojišťovny, dodavatele energií, banky, poskytovatele internetového připojení atp.. Když se to pak spočítá kolik se na všem za celý rok ušetřilo tak to může činit i několik tisíc. To si asi mnozí neuvědomují a dívají se na to kolik ušetří pouze na konkrétní věci. Mnozí kteří mají docela dobré vysoké příjmy na to kašlou aby se obtěžovali změnou něčeho na čem by mohli něco ušetřit když oni na to mají dost aby si mohli dovolit platit více. Já se na to dívám jednak z principu tak, že proč platit za něco více když jinam mohu méně a také, že moje příjmy nejsou příliš vysoké a tak rád něco ušetřím když to jde.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod petyo 12. 3. 2014 15:57

Ale jo. To já chápu. Prostě je potřeba vytvářet tlak na cenu. Co nechápu je ztrácet s tím čas ve fóru. Pokud chci přejít tak si najdu operátora, zjistím si jestli má nějaké poplatky a přejdu. Já to třeba taky tak řeším. Jak už jsem psal výše. Oskarta (2,-Kč / min) nebo Centropol (1,5Kč/min) žádné poplatky za příchod a odchod nemají. Přenos čísla je jednodušší na Oskartu, protože to je předplacenka. Opencall má cenu 1,8,-Kč / min, ale nevím jak je to s poplatky.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 3. 2014 20:33

petyo píše:Co nechápu je ztrácet s tím čas ve fóru. Pokud chci přejít tak si najdu operátora, zjistím si jestli má nějaké poplatky a přejdu. Já to třeba taky tak řeším.
Ono často může být lepší věnovat tomu nějaký čas ve fóru než se nechat napálit a vybrat si ne příliš dobře. Já si také zjišťují ceny a poplatky na stránkách operátorů, ale zároveň si zjišťují i reakce na jednotlivé operátory ve fóru abych náhodou nepřešel k nějakému nesolidnímu operátorovi se kterým bych pak mohl mít problémy. Ve fórech se také často dá dovědět více o operátorovi než přímo od operátora.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod van01 13. 3. 2014 15:48

Díky všem za rady. Ten Centropol a Odorik mi přijdou moc složitý (moc textu na úvodní stránce, moc cizích pojmů), navíc Odorik má poplatek za přenos čísla. Takže jsem chtěl Oskartu (2 Kč za minutu, 1.50 Kč za SMS), ale pak jsem objevil Sazka mobil. Je to vlastně jako Oskarta, ale navíc měsíc po dobití mám volání za 1.50 Kč + SMS za 1.30 Kč. Takže zkusím Sazka mobil.
van01
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonyni 13. 3. 2014 16:03

Sazka Mobil - počítejte s dobitím 300,-Kč, aby jste dosáhl bonusu...

Nejlevnější volání nabízí Open Call - 1,80 Kč.

Edit: Jinak souhlas s Reku - bez změny čísla a operátora se dá volat pomocí CallBack Odorik za 1,18 Kč s účtováním 1+1. Buď přes aplikaci v mobilu nebo prozvoněním ústředny, takto to používám přes 2 roky a neřeším změnu operátora. :-)
Naposledy upravil anonyni dne 13. 3. 2014 17:18, celkově upraveno 1
anonyni

Odeslat příspěvekod Millhaus 13. 3. 2014 16:19

tak mam od pondělka aktivovaný ten CENTROPOL,a fakt to funguje min za 1,5- ,je dobrý že cenu hovoru můžeš ihned kontrolovat v samce.
Millhaus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod penca 13. 3. 2014 20:30

Tescomobile ve spojení s Tescocard 1,25Kč/min a do vlastní sítě při dobití 200Kč/měs. zadara a kontrola výdajú v samoobsluze samozřejmostí,příchod-odchod zadarmo.
Naposledy upravil penca dne 14. 3. 2014 16:40, celkově upraveno 1
penca
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod van01 14. 3. 2014 00:04

Tesco mobile: Pozor: ty poloviční ceny (1.25 Kč za minutu, 0.75 Kč SMS, 75Kč za 150 MB) platí taky pouze měsíc od dobití (tzv. "dvojnásobek kreditu" = vše za polovic, dokud neutratíte dobitých 200 Kč, normálně by vás to stálo 400 Kč). Pokud bych si 3 měsíce nedobíjel, tak se mi vyplatí spíš Sazka mobil.
van01
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 14. 3. 2014 02:43

Ano, pokud neutratíš bonus 200 korun během 30 dnů od dobití, tak se na nejnižší ceny nedostaneš.
Ale celkově je u Tesca trochu složitější matematika.
Budu pro příklad užívat jen základní dobití 200 korun a tak dostanu 200 bonus....
Takže když vezmu například internet 150MB za 150 z bonusu a zbytek provolám, tak cena minuty bude 200/(250/2,5)=2 koruny za minutu. Takže za 200 korun mám internet zdarma a 100 minut volání.
Nebo třeba jen volám, nepoužívám internet a první měsíc provolám jen 100 korun z bonusu a 100 korun z bonusu propadne. A je jedno, za jakou dobu utratím zbývající dvě stovky. Takže cena minuty je 200/(300/2,5)=1,67 koruny.
Atd.... Takže záleží, jak kombinujete internet, smsky a minuty ....
A nelze říci, že když neprovolám celý bonus, tak je výhodnější jiný operátor .... Stačí provolat bonusovou stovku za první měsíc, a už se Oskarta ani Sazka nevyplatí. Protože mají účtování také 60+1 a minutu za 2 koruny. S Tescem tu minutu máte levněji .... Nebo když použijete každý měsíc internet za 150 korun, tak je Sazka i Oskarta o ničem. Pak lze snad srovnat jedině s Mobil.cz .... Atd... Nebo pokud voláte mezi sebou v rodině, tak se Tesco muže vyplatit díky výhodám ...
Naopak pro desetikorunové útraty je lepší Oskarta či Sazka.
Ale je potřeba si to spočítat pro konkrétní situaci a svoji kombinaci....

-- 14. 3. 2014 02:51 --

van01 - takže když dobiju 1x za 3 měsíce 200 korun a vše cca rovnoměrně provolám, tak je Tesco pořád lepší, než Sazka. Ale záleží na kombinaci služeb a rovnoměrnosti útraty.
Ale z příkladu je vidět, že jednoznačně nelze prohlásit nic, jak tvrdíš ....
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Tompr 14. 3. 2014 09:37

Tesco zbytečně složité...to si raději dam Odorik kde volam taky za 1.7kč při 1+1 a nemusím provolat mes. ten kredit.
Tompr
Junior

Odeslat příspěvekod ramses33 14. 3. 2014 11:13

Kredit nemusíš provolat. Ani bonus. Ale tvoje věc.
Ale nevidím nic složitého na tom, podívat se na displej mobilu kolik mám kreditu či bonusu, třeba po vyťukání *125*# a v případě potřeby si ho dobít. V trafice, benzince, z účtu a spoustě jiných míst, stejně jako O2 :-]
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků