Tak to máš asi protekci
Ale jasné je, že v tom mají binec jako vždy... Ani na infolince nevědí co mají v ceníku
-- 4. 7. 2018 15:45 --Tedka jsem si vyměnil pár mailů s Tescem. Znovu se mi totiž spustil balíček Internet maxi, ale nepřišla hláška, že mi k tomu dali i VPN, tak jsem se na to zeptal.
Když jsme si vyjasnili, co je VPN, doporučili mi zaslat SMS ve tvaru COMBOZDARMA(mezera)A na číslo 999 346, ale přišla jen potvrzující smska.
Tak jsem znovu napsal mail a zapnuli mi to ručně.
Na
https://www.tescomobile.cz/cs/cenik je to trochu zmatené, ale fakt je, že se VPN nespustí automaticky jako dřív po dobití, ale musí se o něj zažádat smskou!!!!!!!
Když jsem se ptal, proč VPN nedají automaticky odpověděli,--- automaticky to není z důvodu, že při aktivaci balíčku internetu máte možnost zvolit s zdarma balíček Štědronovi nebo balíček Týden neomezeně za zvýhodněnou cenu. Je tedy na každém zákazníkovi, co raději preferuje.
Jen pochybuji, že to půjde bez toho, aby se jim zavolalo, nebo poslal mail. Totéž s restartem Fupky
Asi to nemají dodělané... No ale stále je velká výhoda Tesco mít, za 247.- VPN a 7,5Giga je super